Facebook Pixel

Топ-5 кросоверів, які дешевше за гаджети

Сегмент компактних і субкомпактних кросоверів останніх десять років залишається найбільш динамічно зростаючим сектором вітчизняного ринку. Як наслідок, на нього припадає більше половини «первинки» — сегмента первинних реєстрацій легкових автомобілів. І якщо в ті часи пропозиція обмежувалася дюжиною моделей, то сьогодні їх більше сорока. Наслідком високої конкуренції стала поява прошарку паркетників за ціною гаджетів — топових комп'ютерів і фотоапаратів.

Найдоступніші кросовери в Україні:

  1. Chery Tiggo 2, 290,376 тис. грн
  2. Lada XRAY, 299,300 тис. грн
  3. Renault Sandero Stepway, 338,300 тис. грн
  4. Lada Niva, 339,450 тис. грн
  5. JAC S2, 349,800 тис. грн
Chery Tiggo 2 — найдоступніший кросовер українського ринку. Фото: Chery

Chery Tiggo 2 — найдоступніший кросовер українського ринку. Фото: Chery

Chery Tiggo 2

Зазвичай рейтинг «бюджетних паркетників» очолює морально застаріла продукція тольяттінського автозаводу, але не цього разу. Завдяки аукціонній ціні price-лідером нашого хіт-параду став Tiggo 2. У той час як інші автомобілі за «ковідний» рік подорожчали на 10-15%, «двійку» сьогодні можна придбати навіть дешевше, ніж 2020-го. Тоді за неї в базовій комплектації просили на 7,4 тис. грн більше. І це при тому, що Tiggo 2 — один із найсучасніших кросоверів в класі B SUV. Крім того, у «двійки» вельми місткий салон, найбагатша базова комплектація серед усіх моделей огляду та рекордно тривала фірмова гарантія. Мінусів теж вистачає. Тут і чисто китайська ергономіка, і привід тільки на одну вісь за чисто легкових ходів підвіски. Плюс скепсис українських покупців щодо автомобілів Made in China взагалі і Chery зокрема, пов'язаних із низькоякісним металопрокатом та виробничою культурою.

Lada XRAY — єдиний кросовер з огляду, що збирається в Україні. Фото: Lada

Lada XRAY — єдиний кросовер з огляду, що збирається в Україні. Фото: Lada

Lada XRAY Classic

Як і Tiggo, XRAY із перебільшенням можна назвати кросовером. Це звичайний міський хетчбек із обов'язковою для паркетного жанру атрибутикою — збільшеним кліренсом, рейлингами на даху, обвісом по периметру кузова з нефарбованого пластику тощо. Ні повнопривідної трансмісії, ні особливих оффроадних режимів у XRAY немає. По суті, перед нами хетчбек Sandero Stepway в тольяттінській упаковці. Плюс такого родоводу — доступ до технологічних засік альянсу Renault-Nissan. Мінуси для «лад» традиційні — низька якість збірки, посередня ергономіка та застарілі стандарти активної безпеки. З 2019 року випуск XRAY локалізований на ЗАЗі, паралельно з іншими вазівськими моделями, оснащується 1,6-літровими моторами і 5МКП.

106-сильний XRAY у базовому виконанні Classic обійдеться в 299,3 тис. грн. Що відчутно дорожче, ніж у Росії, звідки в Запоріжжя надходять машинокомплекти.

Як випливає з назви, Renault Sandero Stepway — паркетна версія Sandero. Фото: Renault

Як випливає з назви, Renault Sandero Stepway — паркетна версія Sandero. Фото: Renault

Renault Sandero Stepway

Єдиний надійний автомобіль у нашому огляді. Втім, паркетна версія Sandero, як і саме першоджерело, конструктивно настільки прості, що погано збирати їх не виходить навіть у румунських колег ЗАЗу. Запорука відмінного співставлення «ціна-якість» — не тільки в максимальній простоті застарілої конструкції, а й найширшої уніфікації з іншими моделями Renault. Оскільки Sandero створювався для ринків країн, що розвиваються, у нього немає нічого зайвого — тільки те, що необхідно транспортному засобу для пересування з точки А в точку Б. Французи просять за свій 0,9-літровий псевдокросовер із 5-ступінчастою МКП у базовій версії Life + 338,3 тис. грн за програмою Renault Bonus і 368,3 за акцизною ціною. Версія з 5-ступінчастою роботизованою коробкою обійдеться в 366,4 тис. грн і 396,4 тис. грн відповідно.

Lada Niva їде тим краще, чим гірший стан доріг. Фото: Lada

Lada Niva їде тим краще, чим гірший стан доріг. Фото: Lada

Lada Niva

Це найсерйозніший позашляховик на ринку України. Більш-менш рівним йому в плані прохідності можна назвати тільки в два рази дорожчий Suzuki Jimny. Lada Niva — пряма спадкоємиця тієї самої радянської «ниви», яка наприкінці 70-х підірвала ринок Європи. Зовні вона змінилася куди більше, ніж концептуально, а проблеми з надійністю і зовсім залишилися на колишньому рівні. Але покупці «нив» прощають всі огріхи — від давньої ергономіки до настільки ж застарілих 8-клапанних двигунів — усе заради феноменальної прохідності. Постійний повний привід, помножений на двоступеневу роздавальну коробку, і міжосьовий диференціал, що блокується, і кондова підвіска — кращого позашляховика за ці гроші просто не знайти. Сьогодні дилери просять за 1,7-літрову 80-сильну «ниву» в базовому оснащенні Classic 339,4 тис. грн.

JAC S2 — класичний приклад кросовера, створеного на базі малолітражки. Фото: JAC

JAC S2 — класичний приклад кросовера, створеного на базі малолітражки. Фото: JAC

JAC S2

Все сказане про Chery Tiggo 2 повною мірою стосується і S2. Тут так само мінімум позашляхового арсеналу за модної зовнішності та багатого оснащення. Силовий агрегат стандартний для класу: 1,5-літрова бензинова «четвірка» і 5-ступінчаста коробка передач. У базовому виконанні 113-сильний паркетник обійдеться мінімум у 349,8 тис. грн. А ось версія з варіатором — Intelligent — уже в 394,5 грн.

Подякувати 🎉