Facebook Pixel

Тест-драйв Nissan Juke II: top-5 плюсів і top-5 мінусів найменшого Nissan

Перший Juke з'явився у 2010 році й одразу став месією, задавши вектор розвитку субкомпактних паркетників. Друге покоління є не настільки екстравагантним, але набагато функціональнішим — додало в габаритах, комфорті та оснащенні.

Nissan Juke першої і другої генерації. Знайдіть 10 відмінностей. Фото: Сергій Суховський

Nissan Juke першої і другої генерації. Знайдіть 10 відмінностей. Фото: Сергій Суховський

ТОП-5 переваг Nissan Juke II

Заливший емоції від знайомства в матеріалі про дводенний бліцтест, тепер розбираємо Juke II докладніше.

1. Зовнішність

Зайдемо одразу з козирів. Головною перевагою паркетника була й залишається емоційність. Саме цього часто бракує «ніссанам» за всіх їхніх чеснот на кшталт демократичних цін, низької вартості утримання та високої ліквідності.

Перший Juke всім своїм виглядом показував, що він не такий. Це був справжній head turner — автомобіль, який змушував обертатися навіть бабусь. Друга генерація з'явилася на світ ще 2019-го, але й зараз виглядає актуальніше за більшість конкурентів.

Дивно, наскільки цей коротун вийшов пропорційним, із чим у класі субкомпактів просто біда. Архітектура малих форм є підвладною не всім, і більшість конкурентів виглядають дещо іграшково.

Корисна місткість багажника Nissan Juke збільшилася з 354 л до 422 л. Фото: Nissan

Корисна місткість багажника Nissan Juke збільшилася з 354 л до 422 л. Фото: Nissan

2. Місткість

Вік дає про себе взнаки — Juke подорослішав, став більш представницьким і соліднішим. Переїхавши на модульну платформу CMF-B, він разом схуд на 23 кг і водночас витягнувся, майже наздогнавши за габаритами старшого брата Qashqai.

І це не дивно — база «жука» збільшилася одразу на 10,6 см. Тобто тепер ззаду можна всістися не тільки дітям із міньйонами, але й жокеям. І взяти із собою поклажу — корисна місткість багажника збільшилася з 354 л до 422 л. Адже спочатку він взагалі вміщував 251 літр.

3. Водійська ергономіка

Важливо й те, що під час роботи над помилками компонувальники не задовольнилися простим збільшенням салону. А ґрунтовно допрацювали ергономіку водійського місця, до якої раніше були питання без відповідей.

Кермова колонка нарешті отримала регулювання за вильотом — раніше налаштовувався тільки кут її нахилу, до того ж у дуже обмеженому діапазоні. Передні ковші Monoform із розвиненою бічною підтримкою й інтегрованими підголівниками виглядають дорсальним одкровенням. Особливо на тлі надто жорстких і плоских крісел попередника.

«Моноформи» із честю витримали перевірку й далекою дорогою, і нашим заасфальтованим бездоріжжям, заслуживши підвищення, — їх можна рекомендувати й більшим «ніссанам».

Передні крісла Nissan Juke з розвиненою бічною підтримкою та інтегрованими підголівниками. Фото: Nissan

Передні крісла Nissan Juke з розвиненою бічною підтримкою та інтегрованими підголівниками. Фото: Nissan

4. Керованість

Управляти Juke так само приємно, як і милуватися ним. Juke чіпляється за повороти, як восьминіг, а гальмівні диски збільшеного розміру чудово «вбирають» швидкість.

Збільшення колісної бази вилікувало паркетник від зайвої верткості в поворотах, а калібруванням підвісок вдалося поліпшити енергомісткість не на шкоду пружності ходу.

Так, азартне шасі залишилося вимогливим до якості асфальту, але тепер не потрібно гальмувати перед кожним поліцейським. Ех, ще б моторчику трохи більше сил, а роботизованій коробці передач — розторопності...

5. Асистує електроніка

Виявляється, що 30% покупців першого Juke бракувало високих технологій. Тому тепер перелік активних систем безпеки в «жука» — один із найбільших у класі.

Тут і автопілот ProPilot із функціями утримання в центрі смуги та прискорення-уповільнення. Й інтелектуальна система екстреного гальмування, яка тепер ідентифікує пішоходів, велосипедистів і дорожні знаки. І численні асистенти стійкості й регулювання плавності ходу, оповіщення про рух автомобіля ззаду та виявлення об'єктів у сліпих зонах, управління дальнім світлом фар тощо.

Окреме спасибі за світлодіодні фари вже в «базі». Так, через дизайнерські перестановки вони втратили частину свого шарму, натомість уночі світять краще, ніж виглядають.

Актуальні ціни на Nissan Juke другого покоління. Скан: Nissan Ukraine

Актуальні ціни на Nissan Juke другого покоління. Скан: Nissan Ukraine

ТОП-5 недоліків Nissan Juke II

Як і в будь-якого автомобіля з мас-маркету, у «жука», крім переваг, є й недоліки. Як вроджені, так і ті, що лікуються підбором потрібної комплектації.

1. Зовнішність

Як не дивно, зовнішність є й головним мінусом паркетника. Якою б епатажною вона не була спочатку, за 10 років люди до неї звикли. Не обертаються вони й услід новому «жуку».

Так, стилісти зберегли спадкоємність, але головні козирі — магнетизм і харизматичність — на жаль. Гірше інше: через приведення вигляду до загального корпоративного знаменника він став якщо не вторинним, то втратив більшу частку самобутності.

В оформленні передка домінує характерна для марки хромована решітка V-Motion, задні ліхтарі намальовані в стилі Qashqai... Такими темпами Juke років через п'ять перетвориться на ще один усереднений паркетник марки. Пробник «ікс-трейл».

19-дюймові покришки взувають в ізоляційну стрічку Hankook Ventus 225/45R19. Фото: Nissan

19-дюймові покришки взувають в ізоляційну стрічку Hankook Ventus 225/45R19. Фото: Nissan

2. Низькопрофільні покришки

І в Україні, і на інших європейських ринках 19-дюймові легкосплавні диски Akari топових версій взувають однаково — у низькопрофільні покришки Hankook Ventus S1 evo3 225/45R19 96W XL. Безперечно, виглядає такий дует дивовижно, навіваючи асоціації з ураганним 553-сильним Juke-R із начинкою від Skyline GT-R. Skyline. Але одна річ Німеччина, Італія чи Норвегія й зовсім інше — наші реалії.

Ця корейська ізоляційна стрічка є настільки тонкою, що, наїхавши на монету, можна відчути, орлом чи решкою догори вона лежить. Але те, що вітається в спорткарах, за парканом «Чайки» перетворюється на проблему — порвати таку покришку лише питання часу, а будь-який саморобний поліцейський відгукнеться болючими ударами в підвісці та хребцях. А от на 17-дюймових дисках (їх два види) нічого подібного не станеться — перевірено повсюдним «Великим будівництвом».

Як для суто молодіжної моделі в Nissan Juke забагато кнопок, клавіш і крутилок. Фото: Nissan

Як для суто молодіжної моделі в Nissan Juke забагато кнопок, клавіш і крутилок. Фото: Nissan

3. Оздоблення салону

Нетривіальна зовнішність, на жаль, не отримала підтвердження в салоні. У процесі трансформації він розгубив майже всі свої оригінальні риси — починаючи від центральної консолі у вигляді мотоциклетного бака й закінчуючи антикрилом над колодязями приладових шкал.

Дизайнери не вигадали нічого настільки ж яскравого й незабутнього, а просто перетягнули приладову панель у «мікри». А от кермо запозичене в Qashqai і на загальному тлі виглядає завеликим.

Дивним є ще от що: Juke — модель суто молодіжна, для більшості вона взагалі стане першим власним автомобілем. І саме тоді, коли навіть преміумні бренди, що орієнтовані на доросліших і консервативніших клієнтів, позбавляються від розсипів кнопок, клавіш і крутилок, виводячи всілякі налаштування «в цифру», японці все це залишили.

Під капотом — 999-кубовий моторчик 1.0 DIG-T (117 к. с., 180 Нм). Фото: Nissan

Під капотом — 999-кубовий моторчик 1.0 DIG-T (117 к. с., 180 Нм). Фото: Nissan

4. Відсутність вибору

Nissan завжди тішив покупців не тільки адекватними цінами, а й широким набором двигунів, коробок передач і трансмісій. Але не цього разу. Повного приводу немає й не буде. Ні найпримітивнішого, ні смарттрансмісії з роздільними фрикціонами для лівої та правої півосей. Ні навіть його електронної імітації. І можете навіть не зітхати на цю тему...

Немає CVT, хоча це найкращий для субкомпактів тип коробки передач. Тепер замість звичного для Nissan безступеневого варіатора — 7-діапазонний «робот» DCT із двома зчепленнями.

Немає класичних «четвірок» — тільки 3-циліндровий моторчик об'ємом із пакет молока. Не дуже добре врівноважений, доволі гучний на холостих і малопотужний. Понад 11 секунд розгону до «сотні» говорять самі за себе. У місті й без пасажирів його цілком вистачає, навіть попри задумливість преселектива. А от на трасі порадує хіба що витратою в eкoрежимі. Обганяти доведеться з ручним перемиканням (режим Sport тут не помічник) і викручуванням мотора в дзвін.

«Спікерфони» UltraNearfield у підголівниках передніх крісел Nissan Juke. Фото: Nissan

«Спікерфони» UltraNearfield у підголівниках передніх крісел Nissan Juke. Фото: Nissan

5. Динаміки в підголівниках

Преміальна акустика Bose Personal Plus із вісьмома динаміками покликана формувати об'ємне звучання — два з них інстальовано в підголів'я передніх крісел. Безперечно, виглядають «спікерфони» UltraNearfield і ошатно, і багато. Але скільки б я не ганяв треки на флешці з тестовою музикою, так і не розібрався, де краще проявляється стереоефект.

Мабуть, правильніше говорити не про кращу якість звуку, а про його «близькість» або ефект присутності. Тому перш ніж замовляти цю недешеву опцію, напросіться на прослуховування до дилера й захопіть із собою збірку улюблених композицій у максимально не стиснутому форматі.

Подякувати 🎉