Найпопулярніший кросовер став крупнішим, технологічнішим і набагато екологічнішим за попередника
Qashqai — справжній драйвер продажів для Nissan. Перші два покоління паркетника розійшлися загальним тиражем понад 3 млн примірників. Тому змінювати щось принципово в настільки затребуваному автомобілі конструктори не наважилися. Над зовнішністю «трійки» працював той же лондонський дизайн-офіс. Перед стилістами стояло завдання освіжити екстер'єр, зберігши вигляд і знайомі пропорції, що так подобалися. З нового — поступовий відхід від біонічної округлості на користь більш плоских поверхонь і гранованих сполучень. Габарити збільшилися зовсім трохи (+2 см колісної бази, +3,5 см довжини, +3 см ширини і +1 см висоти), але завдяки масивним 20-дюймовим колесам з «алмазним» напиленням, біколорним колірним комбінаціям і поєднанню супервузьких світлодіодних матричних фар і гіпертрофованого грилю решітки радіатора Nissan V-Motion паркетник виглядає і більш представницьким, і багатшим ніж навіть X-Trail.

Фото: Nissan
Nissan Qashqai третього покоління: гібриди замість дизелів
Але найбільш помітна різниця в салоні. Надбавка колісної бази припала в основному на район середніх стійок, що дозволило на 2,8 см збільшити запас простору для колін тих, що сидять ззаду. Просторіше стало і в багажнику: корисний об'єм виріс на 50 літрів.
Інтер'єр намальований навколо 12,3-дюймового TFT-екрану віртуальної панелі приладів і 10,3-дюймового HUD-дисплея мультимедійної системи NissanConnect. У його великому меню і проекційний дисплей, бездротовий протокол Apple CarPlay, і застосунки Amazon Alexa і Google Assistant.
На відміну від дизайну начинка повністю нова. Точкою відліку для «мільйонера» стала глобальна модульна платформа CMF-C, що припускає широке використання легких сплавів взагалі і алюмінію зокрема. Так, виконані з крилатого металу капот, пасажирські двері і передні крила дозволили заощадити 20 кг маси. У сумі ж силова структура паркетника схудла на 60 кг, а жорсткість на кручення збільшилася на 41%.

Фото: Nissan
Nissan Qashqai третього покоління: гібриди замість дизелів
У зв'язку з глобальною електрифікацією модельної лінійки альянсу Renault Nissan під капотом паркетника більше не торохкотітимуть дизельні мотори. Тільки 1,3 і 1,5-літрові бензинові мотори та гібриди на їхній основі. Базовим стане «глобальний» мотор, створений спільно з Daimler, добре відомий за другим поколінням «кашкая». Але для новинки його грунтовно проапгрейтілі, довівши вихлоп до відповідності екологічним нормам Euro-6d. Базова прошивка 1.3 DiG-T (138 к. с. І 240 Нм) призначена виключно для переднього приводу і шестиступінчастої механічної коробки передач, в той час як «пришпорений» (156 к. с. І 260 Нм) — для повного приводу і варіатора Xtronic. В останньому випадку величина тяги навіть трохи вище (270 Нм), а балка заднього моста замінена підвіскою.
Встановлених режимів руху тепер п'ять — базовий, економічний, спортивний, сніговий і бездорожний, причому обертаючий момент на задні колеса буде перекидатися на пів секунди швидше.
На основі 1,3-літрової «четвірки» створені «м'яка» і «паралельна» синергетичні модифікації. Топова ж версія e-Power будувалася з оглядкою на «електросхему» популярного електрокара Nissan Leaf. 1,5-літровий мотор (189 к. с. І 330 Нм) зі змінним ступенем стиснення працює виключно на зарядку генератора, в той час як передні колеса крутить електродвигун.
Незважаючи на піврічне перенесення презентації «трійки», конкретні дати запуску виробництва поки що невідомі. В Україні паркетник з'явиться в другому кварталі 2021 року.

Фото: Nissan
Nissan Qashqai третього покоління: гібриди замість дизелів