Офіційний імпортер 2021 року збирається суттєво розширити модельну лінійку з допомогою найпопулярнішого електромобіля світу Leaf і новітнього паркетника Ariya.
Рано чи пізно це мало статися — на «ліфи» припадає щонайменше 50% ринку уживаних електрокарів України. Щоправда, левова їхня частка припливає до нас із Північної Америки серйозно втомленими — після 6-8 років експлуатації або після серйозних аварій, що класифікуються страховиками як total crush.
Водночас продажі Leaf без пробігу перебувають на рівні статистичної похибки. Саме відсутність попиту на нові моделі, помножена на свідомо більшу, ніж у США, ціну, і зупиняла офіційного імпортера останні п'ять років.
За словами незмінного менеджера з комунікацій Nissan Motors Ukraine Володимира Іванова, через перенесення презентації оновленої версії й виробничі локдауни поки немає можливості сформувати ціни й підтвердити обсяги реалізації. Аналогічна картина і з електрокросовером Ariya, продажі якого на нашому та європейському ринках заплановані на наступний рік.

Фото: Nissan

Фото: Nissan