Ринок знову зростає: +9,9% проти жовтня та +17% щодо листопада минулого року. Загалом в останній місяць осені було реалізовано 8 832 нові легкові автомобілі.
Останній місяць осені потішив усіх операторів. Попри побоювання, пов'язані з дефіцитом автомобілів, спричиненим браком напівпровідників і порушенням логістичних ланцюжків, українські імпортери зуміли відновитися після жовтневого падіння. Разом вони реалізували понад 8 832 нові легкові автомобілі проти 8 032 (+9,9%) місяцем раніше. Як порівняти з минулим листопадом (7 543 авто), приріст становив 17%.
Головна новина листопада — на олімп повернувся бренд Kia, наростивши продажі на 87% і випередивши Toyota та Renault, які здавалися недосяжними. Дилери корейської марки збільшити продажі вдвічі, реалізувавши 1 255 автомобілів. Звісно, завдяки насамперед Sportage, що не старіє й на якому продажі Kia в Україні тримаються вже п'ять років. На долю всіх інших моделей (Picanto, Rio, Rio X, Stonic) припало лише 100 реєстрацій.

Підсумки продажу українського ринку. Таблиця: UkrAvtoProm
«Продажі Kia Sportage завжди були на високому рівні, оскільки такої пропозиції щодо співвідношення ціна — якість на автомобільному ринку практично немає, — коментує підсумки листопада Олександр Сошко, провідний спеціаліст відділу реклами та PR компанії Falcon-Auto. — Можна сказати, що автомобіль продавав «себе сам» без додаткової рекламної активності. Утім, ми запустили спеціальну кредитну програму з пільговим періодом, яка ще більше «бустонула» й без цього прекрасні продажі цієї моделі. Ми дуже раді, що нам вдалося дотримуватися балансу між нашими замовленнями виробництва, попитом і продажем кінцевому споживачеві – усе це плідна робота всієї команди. Так, дефіцит дійсно відчувається, і дуже сильно — більшу частину наших планів ми, на жаль, не змогли втілити в життя саме через ці проблеми. Зараз ми готуємося до старту продажів абсолютно нового Kia Sportage і докладемо максимум зусиль, щоб і надалі бути в одному ряду першості з нашими відомими конкурентами».
А що нещодавні лідери? Обидва постраждали від перерахованих вище затримок. Продажі Toyota просіли ще на 21% — у листопаді вдалося продати лише 983 автомобілі. А от Renault майже зупинив падіння (-3,9%), реалізувавши 884 малолітражки.
Дилери Chery змогли наростити продажі на чверть — до 612 автомобілів. Рік тому він бовтався наприкінці другого десятка, а зараз усе впевненіше підбирається до першої трійки.
Топ-5 замкнув Mitsubishi із 494 реєстраціями — попит на його автомобілі в річному обчисленні зріс удвічі.
Лідером з-поміж преміальних брендів став BMW. Збільшивши продажі на 56%, вони повернулися до топ-10.
Загалом українські дилери від початку року продали 92,7 тис. нових автомобілів. Проти минулого року ринок зріс майже на чверть — до 23%.

Підсумки продажу українського ринку. Таблиця: AutoConsulting
«Як і інші імпортери України, ми також знаходимося під постійним тиском. Тут і дефіцит постачання автомобілів, і подорожчання комплектуючих, і збільшення термінів виробництва. – коментує ситуацію Максим Кухта, начальник відділу реклами та зв'язків із громадськістю «Сі Ей Автомотов». — Але ми працюємо над тим, щоб наші покупці не відчували цих негативних явищ і у них завжди була можливість придбати новий якісний Chery з 5-річною гарантією. За останні роки автомобілі бренду зробили величезний крок вперед за своїми теххарактеристиками, якістю та дизайном, завойовуючи дедалі більше довіри серед українських споживачів. Все це значною мірою сприяло досягненню подібних результатів».