Facebook Pixel

Український авторинок: чому листопад став провальним

В останній місяць осені українці купили 7 543 нові легкові авто — на 1208 менше, ніж у жовтні.

Зазвичай осінні місяці — одні з найбільш «продажних» у році. Проте в листопаді ринок просів одразу на 1,2 тис. автомобілів. Але на тлі піврічного зростання продажів подібний результат виглядає не більш як осічкою, викликаною одразу декількома причинами. По-перше, нервуванням, пов'язаним із пандемічними заходами та введенням карантину вихідного дня. По-друге, спустілими складами через логістику, яку все ще лихоманить, і локдауни на виробництві. По-третє, «жадібністю» деяких дилерів, які зазвичай готують щедріші пропозиції на період «чорної п'ятниці».

Трійка лідерів трохи змінилася. Ні, позиції Renault і Toyota, як і раніше, є недосяжними. Тривалий період ці бренди йдуть ніздря в ніздрю, раз у раз міняючись місцями й нікого до себе не підпускаючи. А ось за бронзову сходинку п'єдесталу під кінець року розгорілася справжня битва. Kia, який довгий час ішов третім, таки поступився своєю позицією Skoda, що різко активізувалася.

Таблиця: AUTO-Consulting

Таблиця: AUTO-Consulting

На титул «прорив місяця» претендують одразу три японські бренди: Suzuki, Mazda та Mitsubishi, які раніше відчували певні труднощі зі своєчасною доставкою автомобілів. Першим двом вдалося збільшити продажі на 41% і 80% відповідно й повернутися до першої «десятки». Як? За словами PR-директора Mazda Ukraine Тетяни Шеремет, крім відкладеного попиту, несподівано ефективною виявилася «чорноп'ятнична» пропозиція — додаткові знижки на будь-яку комплектацію до чинних спеціальних пропозицій.

«Три діаманти» взагалі стрибнули вище голови (+105,74%), прорвавшись із середини списку впритул до топ-10. На думку директора MMCU з продажу Сергія Байдачного, таке зростання стало наслідком активної рекламної кампанії (знижка в розмірі 3% на автомобілі «в транзиті») та відповідної активності імпортера й дилерів.

Загалом же в листопаді українські дилери реалізували 7 543 нові автомобілі, довівши загальну кількість до 76,5 тис. Це на 4% менше, ніж за 11 місяців 2019 року. Залишається сподіватися, що традиційний грудневий сплеск продажів вирівняє загальну картину й дозволить завершити рік із позитивною динамікою.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉