Міноборони обіцяє вирішити проблеми з реєстрацією військових у застосунку «Армія+» з першим оновленням, яке заплановано на вересень 2024 року. В цьому запевнила Катерина Черногоренко, заступниця міністра оборони України з питань цифровізації.
Деякі військові вже поскаржилися, що не можуть зареєструватися в застосунку «Армія+», так само як і в «Резерв+» раніше: їхні дані не знаходить військовий реєстр «Оберіг», через який наразі відбувається ідентифікація військових для входу.
запитав у Катерини Черногоренко, як Міноборони планує вирішити цю проблему.
– Другий реліз «Армії+» суттєво зменшить такі незручні ситуації з військовими, які на обліку. Наша команда підтримки окремо працювала з військовими, які опинилися в схожій ситуації [у випадку з «Резерв+»]. Це, наприклад, було, коли військовозобов'язаний ставав військовослужбовцем Національної гвардії України і не відбувалось оцього паперового обміну між ТЦК і військовою частиною інших Сил безпеки і оборони. Ми зараз провели роботу з верифікації різних реєстрів, наситили «Оберіг» даними з цих реєстрів, в тому числі за місцем працевлаштування військовослужбовця, тому що він також отримує заробітну плату тощо.
Скількох військовослужбовців ця проблема може торкнутися?
– Я не оцінюю це як високу цифру. Якщо такі ситуації відбуваються, ми працюємо на рівні технічної підтримки. Ми провели колосальну роботу, щоб таких ситуацій, щоб руками щось виправляти, не було, ми провели верифікацію декількох реєстрів і оновили дані щодо тих військовозобов'язаних [які вже служать].
Чи має кожний військовослужбовець окремо звернутись?
– Ні. По-перше, у нас є функціонал «виправити дані», по-друге, завдяки верифікації з реєстрів ми цей статус оновили. І будемо моніторити далі.
Нагадаємо, сьогодні, 8 серпня, Міноборони презентувало застосунок «Армія+», який має перевести документообіг в ЗСУ з паперової у електронну форму. Перший реліз «Армії+» включатиме базові сервіси:
- електронні рапорти, які можна подати в декілька кліків та підписати 2 видами електронних підписів;
- опитування;
- Армія ID.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Ключові інсайти та практики клієнтського досвіду на 17’CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE 26-27 вересня