Антимонопольні органи Євросоюзу почали розслідування відносно компанії Google. У його ході вивчається, як домінуюча технологічна компанія використовує і монетизує дані. Про це повідомило Reuters з посиланням на Єврокомісію.
ЄС цікавлять дані, які стосуються роботи пошукової системи, інтернет-реклами, таргетингу реклами.
За останні два роки Єврокомісія оштрафувала Google сукупно на 8,2 млрд євро за порушення антимонопольного законодавства.

У березні 2019 року було накладено штраф 1,5 млрд євро за зловживання домінуючою позицією на ринку інтернет-реклами. Йшлося про платформу Google для розміщення контекстної реклами AdSense, клієнтів якої змушували підписувати контракт, що забороняє їм публікувати рекламу від конкурентів Google в пошукових результатах.
У липні 2108 року оштрафували на 4,3 млрд євро за те, що компанія примушувала виробників смартфонів встановлювати сервіси і додатки Google. У червні 2017 року — на 2,4 млрд євро, тоді її звинуватили в тому, що вона надавала перевагу в результатах пошукової видачі власному сервісу Google Shopping на шкоду іншим агрегаторам.
Додатково
- Google впроваджує засновану на штучному інтелекті технологію для кращого розуміння пошукових алгоритмів. Тепер її пошуковик буде аналізувати не тільки окремі слова, але і цілком довгі і складні речення. Ця технологія забезпечить більш точні результати пошуку.
- У сенаті США підготовлений законопроект, яким хочуть зобов'язати Google та інші пошукові системи розкривати алгоритми, які формують видачу результатів пошуку. Він з'явився у відповідь на скарги користувачів, що пошукові сервіси та соціальні мережі приймають рішення про те, який контент повинні побачити користувачі. І навіть можуть виключати деякі посилання з результатів видачі, що є формою цензури
- Google вирішила купити виробника споживчої електроніки і переносних пристроїв для фітнесу та здоров'я Fitbit. Вся операція оцінюється в $2,1 млрд.