Американські сенатори хочуть зобов'язати Google та інші пошукові системи розкривати алгоритми, які формують видачу результатів користувачеві.
Законопроєкт з'явився у відповідь на часті скарги користувачів на те, що пошукові сервіси та соціальні мережі приймають рішення про те, який контент бачать користувачі. І навіть можуть виключати деякі посилання з результатів видачі, що є певною формою цензури, пише агентство «Інтерфакс-Україна» з посиланням на газету The Wall Street Journal.
Пошукові системи використовують різні критерії для сортування результатів видачі, у тому числі історію пошукових запитів, історію перегляду сторінок, а також географічне розташування користувача.

Великі інтернет-компанії зазвичай відкидають подібні звинувачення, стверджуючи, що використання даних про користувача дозволяє запропонувати йому більш релевантні результати.
Запропонований сенаторами законопроєкт передбачає також, що пошуковий сервіс повинен надати користувачу можливість одержувати несортовані результати пошуку за його запитом.
Законопроєкт був запропонований сенатором-республіканцем від Південної Дакоти Джоном Тьюном і підтриманий групою сенаторів від обох партій. Він, ймовірно, стане частиною більш широкого законопроєкту про конфіденційність приватних даних.
Передбачається, що запропонований законопроєкт не торкнеться компаній, де працюють менше 500 співробітників і виручкою менше $50 млн, а також компаній, що мають доступ до даних менше 1 млн користувачів.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки
Закон №4337-IX: як нові вимоги до перевізників змінять ринок автоперевезень в Україні