Facebook Pixel

Які товари найчастіше орендують на OLX — інфографіка

OLX Оренда та прокат поділилися результатами незалежного дослідження про переваги та обмеження, які українці враховують, обираючи оренду або прокат замість купівлі.

Для аналізу було обрано 5 категорій товарів, які найчастіше орендують. Серед них: транспортні засоби, інструменти для ремонту, спортивний інвентар, човни та водні транспортні засоби та одяг.

Почнемо з першої та найбільшої категорії – транспортні засоби (23% – частка використання за 12 місяців). До ТОП-3 переваг респонденти включили: відсутність потреби купувати щось, що використовуватиметься лише декілька разів (40%), можливість протестувати товар перед покупкою (29%), відсутність необхідності в обслуговуванні (27%), та економія (26%). Серед чинників, які ускладнюють вибір оренди: страх пошкодження товару (28%), високі витрати на заставу (20%), великий рівень зносу та поламання (19%).

Наступний сегмент – інструменти для ремонту (20% – частка використання за 12 місяців). Переваги, які відзначають користувачі: відсутність потреби купувати щось, що використовуватиметься лише декілька разів (57%), економія (39%), відсутність потреби шукати місце для зберігання (24%), можливість протестувати товар перед покупкою (22%). Три основні перешкоди при оренді: страх пошкодження товару (30%), великий рівень зносу та поламання (26%), обмежений вибір (22%) та приховані пошкодження або дефекти (20%).

Третя група за популярністю серед оренди та прокату – спортивний інвентар (16% – частка використання за 12 місяців). Респонденти вказали, що переваги для цієї категорії включають: відсутність потреби купувати щось, що використовуватиметься лише декілька разів (53%), економія (37%), можливість відчути нові емоції тут і зараз (33%) та відсутність потреби шукати місце для зберігання (33%). Щодо недоліків: страх пошкодження товару (27%), обмежений вибір (19%), високі витрати на заставу (18%), великий рівень зносу та поламання (18%).

Дві останні категорії за розповсюдженістю використання можна відзначити – човни та водні транспортні засоби (12% – частка використання за 12 місяців), одяг (12% – частка використання за 12 місяців). Для першого сегменту українці обрали такі переваги: відсутність потреби купувати щось, що використовуватиметься лише декілька разів (57%), відсутність потреби шукати місце для зберігання (49%), можливість відчути нові емоції тут і зараз (43%). Серед недоліків: страх пошкодження товару (18%), обмежений вибір (17%).

Орендарі одягу виділили для себе такі позитивні аспекти: відсутність потреби купувати щось, що використовуватиметься лише декілька разів (64%), економія (51%) та відсутність непотрібного зайняття простору в гардеробі (45%). Недоліки: складність у виборі підходящого розміру (35%), страх пошкодження товару та необхідність відшкодування грошей власнику (31%), обмежений вибір (25%).

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉