З 18 травня в застосунку Helsi ви маєте можливість поскаржитися на поганого лікаря та відстежувати ваші прийоми.
Про це пише пресслужба Helsi.
Оновлення передбачають 4 автоматичні push-повідомлення в застосунку: про запланований прийом медпрацівником пацієнта або його дитини, про завершений прийом медпрацівником пацієнта або його дитини. Також у застосунку з’явилася можливість поскаржитися на прийом лікаря.
Батьки зможуть оперативно відстежувати не лише власні прийоми, але й своїх дітей. Для цього попередньо треба зареєструвати свою дитину в застосунку через функціонал «Пов’язані особи».
Для отримання push-повідомлень потрібно перевірити налаштування в смартфоні та дозволити застосунку надсилати сповіщення. У застосунку додаткові налаштування непотрібні. Треба лише дати згоду на надсилання push-повідомлень під час першого входу в застосунок.
Як у Helsi поскаржитися на лікаря
Якщо вас не влаштував прийом лікаря чи він був помилковим, ви обираєте функцію «поскаржитися». Далі – автоматично переходите в службу підтримки Helsi. Користувач залишає звернення, а Helsi контактує з медзакладом. Пацієнту надходить сповіщення про результат скарги. Якщо лікар дійсно вніс прийом помилково – його позначать таким, що не відбувся.
Нагадаємо, що користувачі системи Helsi з подивом виявляють записи до лікарів, яких вони ніколи не відвідували. Національна служба здоров’я пояснює такі випадки «невірною ідентифікацією» та «випадковістю».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!