Facebook Pixel

У Helsi можна поскаржитися на лікаря: як це зробити

З 18 травня в застосунку Helsi ви маєте можливість поскаржитися на поганого лікаря та відстежувати ваші прийоми.

Про це пише пресслужба Helsi.

Оновлення передбачають 4 автоматичні push-повідомлення в застосунку: про запланований прийом медпрацівником пацієнта або його дитини, про завершений прийом медпрацівником пацієнта або його дитини. Також у застосунку з’явилася можливість поскаржитися на прийом лікаря.

Батьки зможуть оперативно відстежувати не лише власні прийоми, але й своїх дітей. Для цього попередньо треба зареєструвати свою дитину в застосунку через функціонал «Пов’язані особи».

Для отримання push-повідомлень потрібно перевірити налаштування в смартфоні та дозволити застосунку надсилати сповіщення. У застосунку додаткові налаштування непотрібні. Треба лише дати згоду на надсилання push-повідомлень під час першого входу в застосунок.

Як у Helsi поскаржитися на лікаря

Якщо вас не влаштував прийом лікаря чи він був помилковим, ви обираєте функцію «поскаржитися». Далі – автоматично переходите в службу підтримки Helsi. Користувач залишає звернення, а Helsi контактує з медзакладом. Пацієнту надходить сповіщення про результат скарги. Якщо лікар дійсно вніс прийом помилково – його позначать таким, що не відбувся.

Нагадаємо, що користувачі системи Helsi з подивом виявляють записи до лікарів, яких вони ніколи не відвідували. Національна служба здоров’я пояснює такі випадки «невірною ідентифікацією» та «випадковістю».

Подякувати 🎉