Фото: BMW
Німецький автовиробник BMW змінив логотип вперше з 1997 року. Компанія його спростила, позбавивши чорної заливки зовнішнього кола. Основні кольори — синій і білий – залишилися.
Фото: BMW
Як повідомляється на сайті BMW в матеріалі про історію бренду, новий логотип націлений на привернення уваги молодих покупців, які добре розбираються у цифрових технологіях.
«BMW стає «брендом відносин», а новий «прозорий» логотип має символізувати відкритість та ясність», — заявив старший віцепрезидент компанії Йенс Тимер.
Першим отримав новий логотип електрокар BMW Concept i4, який складе конкуренцію Tesla Model 3. Автомобіль презентували 3 березня, а його серійна версія з'явиться у 2021 році.
Варто відзначити, що, крім BMW, у 2019 році представив новий логотип Volkswagen. Емблема стала плоскою, в стилі значків, які використовували на оригінальному Beetle. Крім цього, компанія Kia в жовтні 2020 року планує змінити свій логотип, який матиме з'єднані чорні або білі літери.