Німецький автовиробник BMW змінив логотип вперше з 1997 року. Компанія його спростила, позбавивши чорної заливки зовнішнього кола. Основні кольори — синій і білий – залишилися.
Фото: BMW
Як повідомляється на сайті BMW в матеріалі про історію бренду, новий логотип націлений на привернення уваги молодих покупців, які добре розбираються у цифрових технологіях.

«BMW стає «брендом відносин», а новий «прозорий» логотип має символізувати відкритість та ясність», — заявив старший віцепрезидент компанії Йенс Тимер.
Першим отримав новий логотип електрокар BMW Concept i4, який складе конкуренцію Tesla Model 3. Автомобіль презентували 3 березня, а його серійна версія з'явиться у 2021 році.
Варто відзначити, що, крім BMW, у 2019 році представив новий логотип Volkswagen. Емблема стала плоскою, в стилі значків, які використовували на оригінальному Beetle. Крім цього, компанія Kia в жовтні 2020 року планує змінити свій логотип, який матиме з'єднані чорні або білі літери.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!