Facebook Pixel

Не рослинним м'ясом єдиним: виробник штучної риби Good Catch виходить на український ринок

На український ринок виходить американський бренд рослинної риби та морепродуктів Good Catch. Першим продуктом, представленим в Україні, стануть рибні котлети на рослинній основі.

Про це повідомила компанія «Вест Мілз», яка стала офіційним дистриб'ютором Good Catch в Україні.

Продукцію Good Catch можна буде скуштувати у понад 20 ресторанах країни, серед яких:

  • «Китайка»;
  • «Еко Буфет»;
  • «Альтруїст»;
  • ZELYONKA;
  • Gremio Grill;
  • «Зелений кит»
  • Sky Garden;
  • «Євразія»;
  • Ketchup Room;
  • Avocado Cafe;
  • «Вегануті»;
  • Orang Utan;
  • Green 13 Yizha;
  • Queen;
  • Beyond Meat;
  • Om Nom Nom;
  • Varburger;
  • GreenFood;
  • Benedict;
  • Jord;
  • Live.Love.Avocado;
  • True cafe;
  • Barco;
  • ZOZH;
  • Мінімаліст;
  • Chill Out Vegan;
  • Vegan.od.

У компанії зазначили, що рослинна риба — безпечна, корисна та смачна альтернатива. Вона не містить ртуті, антибіотиків та мікропластику та не має неприємного запаху. До того ж вона зменшує кількість екологічних проблем, які виникають через надлишковий вилов риби.

Однак поки що невідомо, чи потрапить продукція Good Catch до супермаркетів.

Контекст. Світова індустрія рослинного замінника м'яса 2020 року досягла обсягу $20,7 млрд. Такі дані дослідницької компанії Euromonitor International навів телеканал CNBC. Експерти очікують, що ринок і надалі зростатиме й до 2024 року досягне $23,2 млрд.

Виробники замінників продуктів тваринного походження (альтернативного білка), які використовують у харчових продуктах, одязі, косметиці та хімікатах, у першому півріччі 2020-го зібрали $1,5 млрд інвестицій.

Подякувати 🎉