У Дніпропетровській області під фурою обвалився міст: «зачепило» навіть Зеленського

Руйнування автомобільного моста під Нікополем. Фото: facebook Михайла Чаплиги

Вантажний трейлер при проходженні мостового переходу зруйнував 20-метровий прогін мосту через Олексіївську затоку поблизу Нікополя Дніпропетровської області.

Люди не постраждали, але тепер траса національного значення Н23 Кропивницький — Кривий Ріг — Запоріжжя розділена на дві частини.

Фото: facebook Дмитра Бичкова

«За даними Служби (автомобільних доріг у Дніпропетровській області. — Ред.), міст належав до категорії «обмежено працездатних», гірше тільки «непрацездатні мости». В Україні з усіх обстежених мостів 27% — обмежено працездатні. Загалом країна налічує понад 16 тис. штучних споруд (мостів, шляхопроводів)», — інформує «Укравтодор».

Місце аварії.

Згідно з вимогами ПДР, заїзд на міст був дозволений лише транспортним засобам вагою менш ніж 10 тонн. Обмеження швидкості – до 30 км/год. Наразі з’ясовується вага вантажівки, під час руху якої було зруйновано секцію мосту.

Під час сьогоднішньої пресконференції президента Володимиру Зеленському повідомили про руйнування моста. На думку президента, «Укравтодор» оперативно впорається з ремонтом мостового переходу.

Він також додав, що влада візьметься за розв'язання проблеми зношеності мостової інфраструктури, для чого буде розроблено Національну програму відновлення мостів. Програма розрахована на 5 років і має охопити 1385 штучних споруд на дорогах державного та місцевого значення.

Контекст. Очевидно, аварія пов'язана з перевантаженням трейлера. Як відомо, введення автоматичного вагового контролю на всіх трасах саботується лобістами інтересів перевізників і гальмується через бюрократичні зволікання.

Пошкоджений міст через річку Чортомлик побудований 1955 року, він є частиною траси Н-23 Кропивницький — Кривий Ріг — Запоріжжя. Його довжина становить 120 метрів, висота — 5 метрів. Конструкція споруди складається з семи залізобетонних опор і шести металевих секцій. Довжина однієї секції 20 метрів. Одну з них, власне, і було зруйновано. Власником споруди є Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області.

Читати на The Page