«Укрзалізниця» заявила про плани запуску власного мобільного застосунку для пасажирів до кінця 2021 року. У компанії очікують, що на застосунок припадатиме майже 60% онлайн-продажів квитків. Про це розповів виконавець обов'язків члена правління підприємства Олександр Перцовський, повідомило агентство «Інтерфакс-Україна».
Він зазначив, що 73% продажів квитків УЗ відбуваються онлайн. Тому завдання зі створенням програми актуальне саме до кінця року. Паралельно йде розроблення програми для провідників. План капітальних інвестицій передбачає закупівлю 11 тис. смартфонів, які роздадуть провідникам «Інтерсіті» та поїздів далекого прямування. Пізніше проєкт поширять на приміські поїзди.
Перцовський додав, що шина даних, на яку можна додавати сервіси продажу через вебсайт і мобільний застосунок, а також через чат-боти та партнерські мережі, — вже працює. Але нині сайту компанії не вистачає функціоналу: немає багатьох базових сервісів. До того ж УЗ використовує здебільшого не власні IТ-продукти, тому планує розвивати власну IТ-інфраструктуру.
Контекст. У січні 2021 року УЗ анонсувала низку нововведень. Серед них — камери та кнопки виклику поліції всередині електричок, подорожчання квитків та інше.
За 2020 рік держкомпанія отримала близько 12 млрд грн збитків внаслідок пандемії.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!