Державна компанія «Укрзалізниця» запустила пілотний проєкт чат-бота в месенджерах Viber (ukr_railway) і Telegram (@Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot). У першому релізі можна придбати квитки на потяги категорії «Інтерсіті +».
Як повідомив виконувач обов'язків члена правління компанії, голова філії «Пасажирська компанія» Олександр Перцовський на брифінгу, в чат-боті є функція повідомлень, де сказано, на яку платформу прибуває певний потяг. Як цитує його агентство «Інтерфакс-Україна», щодо цієї функції було багато запитів.
Що вміє бот «Укрзалізниці»?
Бот «Укрзалізниці» доступний трьома мовами — українською, англійською та російською і крім довідкової інформації дає можливість зворотного зв'язку. У першому релізі бот може знаходити квитки на швидкісні потяги «Інтерсіті +»: їхня вартість, наявність, там також можна купити та повернути квитки.
Остання функція тестується для Київського вокзалу і в основному в категорії «Інтерсіті», але пізніше буде доступною для всіх поїздів і напрямків, заявив Перцовський. Ба більше, для Київського вокзалу вже працює пілотна послуга онлайн-табло, яка попереджає, якщо поїзд спізнюється.
Що стосується оплати за квитки, то її можна здійснити в боті без «редиректу». Для цього потрібно прив'язати платіжну карту в електронному гаманці або використовувати Google Pay, Apple Pay і Viber Chatbot Payments. За словами Перцовського, чат-боти компанії також працюватимуть і в інших месенджерах.
Варто також відзначити, що чат-боти запустили у співпраці з платіжною системою Visa та американською компанією Middleware на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine.
Контекст. Раніше повідомляло, що «Укрзалізниця» планує підвищити вартість перевезення пасажирів з 1 березня 2021 року. Кожен наступний місяць ціна зростатие на 2%.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Конференція та церемонія нагородження переможців «Премія HR-бренд Україна 2024»