Жодних паперів і рахівниць. «Укрпошта» витратить 8 млн євро на нову систему обслуговування користувачів

«Укрпошта» придбає нову фронт-офісну систему за 7,8 млн євро. Фото: Flickr

Світовий лідер трансформації поштових операторів – ірландська Escher Group – підписала з «Укрпоштою» договір на постачання нової фронт-офісної системи для стаціонарних та пересувних відділень поштового зв’язку. У пресслужбі Національного оператора повідомляється, що процес заміни застарілого програмного забезпечення (2006 року) на сучасне завершиться до початку 2023 року.

Сума контракту становить 7,8 млн євро, ним передбачається постачання 43 тис. ліцензій на використання ПЗ, його техобслуговування та модернізації за потреби протягом чотирирічного періоду.

«Нове рішення дасть змогу забезпечити онлайн та офлайн режим роботи із підтримкою надання послуг клієнтам на пристроях з ОС Android. Паралельно із завершенням автоматизації сільських відділень працівники пошти навіть у найменшому населеному пункті перейдуть на електронний документообіг, відмовляться від «паперів» та рахівниць», — йдеться в повідомленні.

«Ця програма змінить «Укрпошту», надасть їй більшу ефективність, нижчі витрати, збільшить дохід, запропонує більшу зручність та більше цифрових послуг для своїх клієнтів. Ми раді допомогти «Укрпошті» збільшувати дохід від зростання електронної комерції та підтримати її трансформацію на першій та останній милі», — зазначив глава Escher Броуді Бюлер.

В «Укрпошті» анонсували, що далі компанія має намір впровадити CRM-систему. Вона дасть змогу проводити аналіз даних клієнтів, спостерігати за історією операцій, які вони здійснювали та виявляти, якими послугами користувалися найчастіше.

Контекст. Раніше «Укрпошта» оголосила про старт будівництва свого першого логістично-сортувального центру.

Читати на The Page