У лютому 2021 року продали 6,4 тис. авто — на 8% менше, ніж роком раніше
Останній місяць зими приніс двоякі почуття. З одного боку, січневе падіння продовжилося — всього було реалізовано 6443 нових автомобіля, що на 8% менше торішнього показника. З іншого, за 28 днів лютого продали на 12% автомобілів більше, ніж за 31 день січня. Який, зі свого боку, провалився ще значніше — на 17,3%. До того ж за найкоротший місяць переважна більшість основних операторів свої обсяги продажів збільшили.
Найзатребуванішим автомобілем України знову стала Toyota RAV4, випередивши торішніх лідерів Renault Duster і Kia Sportage. Аналогічна картина в «абсолютному заліку» — японський бренд зберіг лідируючу позицію, та й французи скоротили відставання, яке в січні виглядало жахливим (24 автомобіля проти 256).
У Skoda немає такого однозначного бестселера, але завдяки більш затребуваній модельній лінійці вона легко випередила Kia в боротьбі за третє місце. А після того, як набере обертів нова кредитна програма Skoda Grade, відрив напевно збільшиться ще значніше. Так, завдяки Sportage корейці все ще серед лідерів, але розрив між цим сімейством й іншими моделями марки пригнічує.
Найсуттєвіші прорив і провал лютого — у Volkswagen і Peugeot відповідно, які змінили своє положення в top-20 відразу на шість позицій.

Таблиця: AUTO-Consulting
Український авторинок: стабілізація падіння
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також