Компанія Twitter у тестовому режимі запустила власний варіант «сторіз», які отримали назву Fleets. Як і в конкурентів, світлини або короткі відео доступні протягом доби, а потім зникають. Тестувати нововведення компанія вирішила в Бразилії.
Як повідомляється у блозі компанії, традиційно Fleets відображатимуться у верхній частині мікроблогу, тривалість не перевищуватиме 2 хвилини 2 секунди. До головних відмінностей Fleets від «сторіз» конкурентів належить неможливість їх коментувати або лайкати. Відреагувати на них користувачі зможуть лише за допомогою емодзі. Відрізняється й кількість інструментів для редагування – у Twitter їх значно менше. Щоб перейти до наступного «сторіз», користувачу необхідно змахнути вниз, а для переходу на Fleets іншого – вліво.
Контекст. Наразі функція «сторіз» представлена практично у всіх соціальних мережах, однак першою такий формат запровадила Snapchat.
У лютому Twitter запустила в тестовому режимі свій новий спосіб боротьби із загальною для всіх соцмереж проблемою: компанія вирішила маркувати завідомо неправдиві пости політиків і громадських діячів яскравим кольором і попереджувальним текстом.