Найдорожчі бренди 2021: Аpple вперше за чотири роки на першому місці, а Tesla подорожчала на 160%

Рейтинг брендів 2021. Фото: Brand Finance Global 500

Рейтинг брендів 2021. Фото: Brand Finance Global 500

Вперше з 2016 року основне місце у рейтингу найдорожчих брендів Brand Finance Global 500 посів Apple, експерти оцінили цей бренд у $263,4 млрд. Його вартість зросла на 87%, якщо порівняти з минулим роком.

Про це свідчать відомості рейтингу Brand Finance Global 500.

До топ-10 увійшли бренди:

Telegram Logo
  • Amazon, який оцінили у $254,2 млрд
  • Google — $191,2 млрд;
  • Microsoft — $104,4 млрд;
  • Samsung — $104,6 млрд;
  • Walmart — $93,2 млрд;
  • Facebook — $81,5 млрд;
  • ICBC — $72,8 млрд;
  • Verizon — $68,9 млрд;
  • WeChat — $67,9 млрд.

Загалом у рейтингу 500 світових брендів.

Google News Logo Підписуйтесь на нас в Google News!

Найбільш швидкозростаючим брендом став Tesla, оцінка якого з минулого року збільшилася на 158%, до $32 млрд. Друге місце за темпами зростання — +108% посів бренд Alibaba.com, що подорожчав до $39,2 млрд.

Які бренди найбільше зросли за 2020 рік. Фото: Brand Finance Global 500

Які бренди найбільше зросли за 2020 рік. Фото: Brand Finance Global 500

Традиційні ритейлери, які успішно впровадили технології в час пандемії, також показали хороші результати. Так, бренд Walmart подорожчав на 20%, до $ 93,2 млрд, вийшовши на шосте місце в рейтингу.

Водночас найбільше постраждали за минулий рік бренди традиційних медіа, громадського харчування та готельної індустрії.

Так, бренд телекомпанії CBS втратив з минулого року 49% своєї вартості, подешевшавши до $5,9 млрд. Це пояснюється тим, що під час карантину традиційні медіа втрачали рекламну виручку, а багато глядачів переключилися на стрімінгові сервіси.

Через масові локдауни та заборони подорожей бренди готельної мережі Marriott і короткострокової оренди житла Airbnb узагалі вибули з рейтингу. А мережі громадського харчування Starbucks, McDonald's і KFC значно втратили у вартості.

Рейтинг сильних брендів. Фото: Brand Finance Global 500

Рейтинг сильних брендів. Фото: Brand Finance Global 500

Водночас за «індексом сили бренду» (BSI) китайський WeChat посів перше місце з результатом у 95,4 бали, обійшовши торішнього лідера — італійський бренд Ferrari, в якого 93,9 бали.

Третє місце в рейтингу BSI зайняв бренд російського банку «Сбер» із результатом у 92 бали.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини