Цього року список найдорожчих брендів поповнили одразу чотири компанії — Instagram, Tesla, YouTube и Zoom. Попри пандемію коронавірусу загальна вартість усіх брендів у рейтингу зросла на 9%, як порівняти з минулорічним показником, і склала $2 трлн.

На першому місці Apple — бренд оцінили в $322 млрд, за рік сума зросла на 38%. Друге місце посів Amazon зі зростанням на 60% — до $200 млрд, а на третьому опинився бренд Microsoft зі зростанням на 53% — до $166 млрд. Про це йдеться в новому звіті Interbrand.

Топ-100 найдорожчих брендів

Рейтинг найдорожчих брендів

Які компанії мають найдорожчі бренди

Топ-100 найдорожчих брендів 2020




До топ-5 також увійшли Google, яка за рік втратила 1% і оцінюється в $165 млрд, і Samsung, чий бренд зріс на 2% і оцінюється в $62 млрд.
Найбільше зростання за рік показали сервіси Spotify, вартість бренду якого зросла на 52%, до $8,3 млрд, і Netflix, який оцінили у $12,6 млрд, що на 41% більше за показник минулого року.
Новачками в IT-секторі стали Instagram і YouTube — їхні бренди оцінюються у $26 млрд та $17,3 млрд відповідно, а також Zoom, який посів соте місце із $4,48 млрд.
Серед новачків опинилася й компанія Tesla Ілона Маска — вона одразу посіла 40-ве місце з результатом $12,7 млрд. Також вперше в рейтингу опинився бренд віскі Johnnie Walker, який оцінили в $4,5 млрд.

Нові підприємства в топ-100 найдорожчих брендів
Найбільше падіння серед компаній у рейтингу за рік мала General Electric. Оцінка вартості її бренду впала на 30% — до $17,9 млрд. Також через пандемію впала оцінка люксових брендів на кшталт Louis Vuitton, Chanel, Dior, Prada, Gucci та одягу в сегменті мас-маркету Zara, H&M.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також