Amazon потіснив Google з першої позиції найдорожчих світових брендів, показав черговий ренкінг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands. Минулого року Amazon посідав третю позицію.
Вартість цього бренду, який за останні роки перетворився на «бренд-екосистему» і розширився на нові сегменти ринку, зросла за рік у 1,5 рази — до $315 млрд.
Другу сходинку посіла Apple ($309,5 млрд), а за нею йде Google ($309 млрд). Далі — Microsoft, Visa, Facebook, Alibaba.

Ренкінг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2018 складається агентством Kantar Millward Brown на замовлення найбільшої рекламної компанії світу WPP. При складанні списку враховуються фінансові показники та відгуки споживачів. Рейтинг найдорожчих брендів світу Brandz Top 100 складається щорічно з 2006 року.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Як говорити з підлітками, щоб вони почули: як завоювати увагу покоління Z і альфа
Фонд Андрія Матюхи та Good Donations: у «Охматдиті» впровадили систему Thompson