Facebook Pixel

Amazon забрав у Google лідерство серед найдорожчих світових брендів

Автор

Amazon потіснив Google з першої позиції найдорожчих світових брендів, показав черговий ренкінг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands. Минулого року Amazon посідав третю позицію.

Вартість цього бренду, який за останні роки перетворився на «бренд-екосистему» і розширився на нові сегменти ринку, зросла за рік у 1,5 рази — до $315 млрд.

Другу сходинку посіла Apple ($309,5 млрд), а за нею йде Google ($309 млрд). Далі — Microsoft, Visa, Facebook, Alibaba.

34.jpg

Ренкінг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2018 складається агентством Kantar Millward Brown на замовлення найбільшої рекламної компанії світу WPP. При складанні списку враховуються фінансові показники та відгуки споживачів. Рейтинг найдорожчих брендів світу Brandz Top 100 складається щорічно з 2006 року.

Подякувати 🎉