Найдорожчим українським брендом у 2020 році стала «Моршинська». Загалом до рейтингу найдорожчих брендів додалося 11 нових компаній, серед яких «Шустов», «Київхліб» та Inkerman, свідчать дані рейтингу «Топ-100 українських брендів» видання InVenture.
Водночас із рейтингу вибули бренди: «Прайм», «Перша приватна броварня», «Аптека доброго дня».

До топ-10 найдорожчих брендів увійшли:
- «Моршинська»;
- «Нова Пошта»;
- Rozetka;
- Roshen;
- АТБ;
- Приватбанк;
- Sandora;
- «Хортиця»;
- «Хлібний Дар»;
- «Наша Ряба».
Найвищі місця у рейтингу займають бренди, які асоціюються з продуктами харчування, переробкою молока та виробництвом алкоголю, пива та безалкогольних напоїв. Далі йдуть ритейлери, фармвиробництво, паливо та енергетика, госптовари.
Найменше місць у рейтингу мають:
- логістика;
- фінансові послуги;
- телекомунікаційні послуги;
- ювелірні бренди.

Топ-100 найдорожчих українських брендів. Фото: InVenture
Максимальне зростання за 2020 рік показав бренд «Стожар», він зріс на 165%. Соняшникова олія від «Кернел» просунулася на 23 позиції вгору. Також серед лідерів зростання — морепродукти «Водний світ», компанія перемістилася на 21 позицію, а шоколад Millenium — на 19.
Водночас лідерами з падіння стали «Велика Кишеня» та «Еко маркет» — падіння склало 16 та 11 пунктів. А «Епіцентр» навпаки зріс.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також