Facebook Pixel

Топ-100 українських торговельних марок за рік разом подорожчали на 4,7%

Журнал НВ і компанія MPP Consulting склали рейтинг найдорожчих марок країни. За минулий рік Топ-100 сукупно додали в ціні 4,7%.

Потрібно враховувати, що показники вартості марок, якими оперують автори рейтингу, досить умовні. Це навіть не вартість нематеріального активу в бухгалтерському розумінні. При розрахунку, в першу чергу, враховувалися фінансові результати компаній — власників марок, а також фактори, які можуть впливати на вартість бренду: географічне покриття продажів, технологічна складова, продукція, що випускається, інвестиційна привабливість галузі.

Джерело: НВ, MPP Consulting

Джерело: НВ, MPP Consulting

Трійка лідерів за рік не змінилася: «Моршинська» ($550 млн), «Нова пошта» ($310 млн) і Rozetka ($302 млн).

В рейтингу 15 новачків. При цьому IT-бренд Grammarly зайняв 12 місце з вартістю $150 млн. Стартап PetCube виявився на 51 місці ($25 млн).

Найбільший ріст верхній частині рейтингу продемонструвала Roshen — 34% в порівнянні з 2018 роком. Абсолютним же лідером по зростанню визначили Ощадбанк — 161,5%.

Більшість марок виробників алкогольної продукції втратили в ціні 10-30%.

Додатково

  • П'ять найбагатших українців, які в сумі володіють $16,6 млрд, за рік втратили $3,8 млрд. Зокрема, тільки статки Ріната Ахметова зменшилася на $2,6 млрд. Але він залишився незмінним лідером рейтингу.
  • Засновник компанії Microsoft Білл Гейтс вперше за два останніх року посів перше місце в рейтингу найбагатших людей світу агентства Bloomberg із $110 млрд, обігнавши главу Amazon Джеффа Безоса ($109 млрд).
Подякувати 🎉