Як відомо, мода — на другому місці в списку індустрій, які найбільше забруднюють планету. На першому — нафтова промисловість. Тому представники світу моди шукають різні способи, як зменшити вплив цього бізнесу на довкілля. Одним із них став resale — перепродаж одягу та аксесуарів.
Зараз уже не модно купувати масу речей, які викинеш наприкінці сезону. Краще придбати щось одне, але якісне й довговічне. Це добре і для довкілля, і для покупців. Уже підрахували, що так можна непогано заощадити. І навіть заробити. переглянуло естімейти аукціону Christie's і обрало найбільш ходові модні бренди та речі.
Chanel
Тут можна продати все. Найбільший попит мають сумки, біжутерія, піджаки. Наприклад, класичну сумочку 11.12 (це модель, яку створив Карл Лагерфельд 1983 року) з деніму 90-х років виставлено на найближчий аукціон за $1 тис. — $1,25 тис., шкіряну сумку 2011 року — за $1,8 тис. — $2,5 тис. Ціни на вінтажні костюми — від $500. Добре продається біжутерія, особливо зі склом gripoix. У січні таку брошку оцінили в $1 тис. — $1,5 тис.
Hermes
Великою популярністю користуються сумки Hermes. Деякі колекціонери надають перевагу саме вінтажним речам — зі слідами часу. На найближчому аукціоні продаватимуть декілька моделей. Сумки Kelly оцінили в $5 тис. — $7,5 тис., сумки Bolide — у $2,5 тис. — $7,5 тис., сумки Dalvy — у $1 тис. — $1,25 тис. Найпопулярніші сумки — Birkin — продавали за $7 тис. — $95 тис. залежно від стану та матеріалів. Також купують хустки Hermes. Їх можна не тільки носити, але й вішати на стіни як картини. Ціни на хустки — від $150.
Louis Vuitton
Добре продаються сумки Louis Vuitton. За рідкісними моделями, зробленими в колабораціях із дизайнерами та художниками, ганяються колекціонери. Ціни на звичайні моделі — від $500. Купують валізи та вантажні скрині, зроблені на замовлення. Скрині дуже полюбляють декоратори й часто використовують ці речі в інтер'єрах як столики. Тут великий розкид цін — $1 тис. — $35 тис.
Supreme
Це нова марка, але вже колекційна. У Supreme було багато колаборацій. Найцінніші — з Louis Vuitton, Comme des Garcons, Nike. Наприклад, маленьку сумку на пояс LV продали за $4 тис., велику — за $29 тис.; кросівки Nike — за $3 тис. — $4 тис. А три скейтборди Supreme, розмальовані Дем'єном Хьорстом, пішли за $2,1 тис.
Schiaparelli
Одяг від Ельзи Скіапареллі — це справжні музейні експонати. І ціни на такі речі відповідні. Наприклад, костюм 1939 року пішов за $65 700. Кутюрні прикраси також у музеях і не продаються, а от біжутерія з маркуванням Schiaparelli трапляється частіше й за доступною ціною — від $300.
Зараз модний будинок Schiaparelli відроджує молодий дизайнер Даніел Розберрі. І робить це дуже успішно. У його портфоліо — вбрання і прикраси Lady Gaga на інавгурації Джо Байдена, Емми Коррін на церемонії Critics 'Choice Awards, Бейонсе на церемонії Grammy. Очікують, що на червоній доріжці премії «Оскар» цього року всі найяскравіші зірки будуть у цій марці. Загалом має сенс вкластися в прикраси від Даніела Розберрі, але в дусі Ельзи Скіапареллі. Наприклад, браслет у вигляді ока в стилі Жана Кокто (€590), сережки та браслет із фірмовими підвісками дизайну художників-сюрреалістів (€500-600), обручка з нафарбованими нігтем — данина рукавичкам із нігтями, які придумала Скіапареллі (€650). За декілька років вони також цінуватимуться.