SpaceX та GEC запустять супутник, на якому транслюватимуть рекламу в космосі. Фото: Pixabay
У космос літають не тільки ракети, супутники та мільярдери, а й реклама. Американська приватна аерокосмічна компанія SpaceX уклала угоду з канадським стартапом Geometric Energy Corporation (GEC), щоб запустити на орбіту «цифровий білборд».
Як повідомляє Business Insider, наразі компанії займаються розробленням супутника під назвою CubeSat. На одній його стороні розмістять величезний піксельний екран, на якому, власне, і транслюватиметься реклама. Побачити її можна буде в прямому ефірі на YouTube або Twitch завдяки камері, скерованій на екран.
На орбіту супутник виведе ракета SpaceX Falcon 9. Очікується, що це відбудеться у 2022 році.
Купити місце під рекламу можна буде за криптовалюту. Щоб визначити її параметри, рекламодавцю доведеться купувати токени. Так, за допомогою токенів Beta і Rho клієнти зможуть вирішити, де саме розмістити свій піксель. Токени Gamma і Kappa дадуть їм змогу контролювати, як він виглядатиме, а токен XI – тривалість демонстрації реклами. Розрахунок здійснюватиметься в криптовалюті. Поки що ні в GEC, ні в SpaceX не змогли повідомити, скільки коштуватиме кожен токен.
Контекст. Нещодавно два мільярдери — Річард Бренсон і Джефф Безос — вирушили в космос. Обидва бізнесмени мають власні компанії з ракетобудування.
Бренсон полетів у космос 11 липня. Політ тривав майже дві години й закінчився успішно. Корабель Unity-22 піднявся на висоту 80 км. Крім Бренсона на борту перебували два пілоти та три фахівці.
Конкурент британського мільярдера Джефф Безос злітав у космос 20 липня на кораблі New Shepard, який побудувала його компанія Blue Origin. Політ тривав 11 хвилин.