Понад половина українців цьогоріч не планують відмовлятися від святкового шопінгу, але ця частка знизилася з попереднього року на 2% — з 61% до 59%.
Про це йдеться в дослідженні Deloitte в Україні.
Компанія тривалий час досліджує споживацьку поведінку під час різдвяного та новорічного шопінгу на ринку США. Результати цього дослідження демонструють актуальні світові тренди, але лише частково можуть бути дотичні до реалій України, яка зараз охоплена війною. Тому з початку війни компанія проводить окреме дослідження споживацької поведінки в Україні.

Згідно з результатами дослідження, цього року українці не зволікатимуть з підготовкою до свят. 64% мають наміри розпочати шопінг у період з 1 до 24 грудня. Торік українці переважно відкладали покупки на другу половину грудня.
Для 56% українців бюджет становитиме від 1000 до 5000 гривень. У 2022 році таку ж суму були готові витратити 49% респондентів.
49% українців витратять більше коштів на святкування Нового року, порівнюючи з Різдвом. Найбільше коштів на святкування Нового року планують витратити респонденти у східних областях України, в той час як на святкування Різдва — в західних областях.
«Цікавим та надихаючим спостереженням для нас стало те, що молоде покоління українців (18−27 років), незважаючи на війну та всю непередбачуваність, яку вона зумовлює, найбільше серед інших вікових груп готові витрачати кошти на облаштування свого побуту, купуючи меблі, посуд, декор тощо», — зазначив директор, керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції «Делойт» в Україні Олександр Ямпольський.
Основним місцем для різдвяного та новорічного шопінгу залишатимуться супермаркети та великі торговельні центри. Серед онлайн-покупців 92% віддадуть перевагу смартфону для здійснення шопінгу, що значно більше, ніж рік тому (66%).

Дві третини респондентів (68%) планують спрямувати частину свого різдвяного та новорічного бюджету на благодійність (минулого року — 61%). 86% із них направлять допомогу захисникам на передовій. Також 66% українців віддадуть перевагу продавцям, які підтримують ЗСУ та постраждалих від війни цивільних, переказуючи на допомогу частину коштів з кожної покупки.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки
Закон №4337-IX: як нові вимоги до перевізників змінять ринок автоперевезень в Україні