Facebook Pixel

В Чорну п’ятницю не вірять 70% українців — Viber

Напередодні Чорної п’ятниці команда Rakuten Viber запитала українців, чи вірять вони у великий розпродаж у цей день. Результати опитування показали, що 66% респондентів не вірять у знижки в Чорну п’ятницю, ще 20% не цікавляться знижками, купуючи що треба, коли треба. Також Rakuten Viber дізнався, що планують придбати українці цього року: найбільше попиту мають одяг та взуття (обрали 7% респондентів), техніка для дому (4%) та гаджети (4%). Водночас більшість опитаних (67%) не планують покупок взагалі.

Rakuten Viber провів опитування серед українців і дізнався, чи вірять вони в Чорну п'ятницю та що планують купувати. В опитуванні в офіційному каналі Viber Україна взяли участь понад 46 тисяч користувачів.

Результати опитування показали, що 66% не вірять у «парад знижок» та вважають це маркетинговим ходом. Ще 20% респондентів не чекають на знижки, просто купуючи те, що треба та коли треба. 13% опитаних вірять, що знижки в Чорну п’ятницю є: 6,5% збираються полювати на знижки, інші 6,5% вірять, проте не планують шопінг. Тільки 1% українців не чули про Чорну п’ятницю.

На питання «Чи вірите ви в «парад знижок» на Чорну п’ятницю?» відповіді розподілилися таким чином:

  • Не вірю, це все маркетинговий хід — 66%.
  • Не цікавлюся таким, просто купую те, що треба, коли треба — 20%.
  • Вірю, планую цього року полювати на знижки — 6,5%.
  • Вірю, але не планую цього року нічого купувати — 6,5%.
  • Ніколи не чув/-ла про Чорну п’ятницю — 1%.

Команда Rakuten Viber також запитала, що саме планують купувати українці цього року під час розпродажів. 67% українців нічого не купуватимуть, 10% орієнтуватимуться на знижки. Решта респондентів відкладали шопінг в очікуванні Чорної п’ятниці: найпопулярнішою категорією стали одяг та взуття — їх планують придбати 7% опитаних. На акції на техніку для дому чекають 4%, на гаджети — також 4%. 3% українців купуватимуть косметику, продукти для догляду за собою та вітаміни, трохи менше купуватимуть товари для дому та ремонту (2%) і товари для домашніх улюбленців (2%). Найменше опитаних зазначили, що придбають товари для авто (1%) та підписки на корисні сервіси (менше 1%).

Відповіді на питання «Якщо відкладали шопінг в очікуванні Чорної п’ятниці, що плануєте придбати?» розподілилися таким чином:

  • Я нічого не купуватиму — 67%.
  • Завчасно не знаю, буду орієнтуватися на знижки — 10%.
  • Одяг та взуття — 7%.
  • Техніку для дому — 4%.
  • Гаджети — 4%.
  • Косметику, догляд за собою, вітаміни — 3%.
  • Товари для дому та ремонту — 2%.
  • Товари для домашніх улюбленців — 2%.
  • Товари для авто — 1%.
  • Підписки на корисні сервіси — менш як 1%.

Примітка: методика дослідження – анонімне онлайн-опитування, n>46 000.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉