Facebook Pixel

Літо з Glovo: що і коли замовляють українці у застосунку

Літо з Glovo: що і коли замовляють українці у застосунку

Літо з Glovo: що і коли замовляють українці у застосунку

За перші два місяці літа 2023 року українці замовили в застосунку Glovo 5,2 т морозива, 5,5 т льоду та 84 тисячі літрів охолоджувальних напоїв.

Що замовляють у Glovo влітку

Що замовляють у Glovo влітку

Улюблені страви.

Влітку українці найчастіше замовляють в Glovo:

  • кебаб (на вечерю),
  • круасан «Філадельфія з лососем» (на сніданок), а обідати полюбляють
  • локшина з куркою (на обід),
  • круасан «Цезар з куркою»,
  • салат «Цезар»,
  • баскський чизкейк.

Замовлення із супермаркетів.

Продукти, які найчастіше замовляють у Glovo влітку:

  • черешня,
  • банани,
  • куряче філе
  • томати,
  • молода картопля,

Напої:

  • вода,
  • пиво «Corona»,
  • Coca-Cola,
  • енергетичні напої,
  • біле сухе вино.

Морозиво, лід і охолоджувальні напої.

За червень та липень українці замовили у Glovo понад 5,2 тонни морозива — це близько 70 000 пачок. У літні місяці користувачі Glovo замовляють на 55% більше морозива у порівнянні з іншими місяцями. Серед найпопулярніших видів морозива — ріжок зі згущеним молоком, морозиво «Snickers» та ріжок з абрикосовою та вишневою начинкою.

Морозиво та лід

Морозиво та лід

Водночас кур’єри Glovo доставили 5,5 тонни льоду за два місяці. Кожного літнього місяця користувачі замовляють в 7 разів більше льоду, ніж в будь-який інший сезон.

Охолоджувальні напої

Охолоджувальні напої

Серед охолоджувальних напоїв найбільший попит мають солодкі газовані напої, лимонади, соки та фреші. Близько 84 тисяч літрів цих напоїв замовили в Glovo у червні-липні 2023 року. Улюбленим напоєм українців цього літа стала Coca-Cola, а лимонади обирали з такими смаками, як вишня, класичний та манго. Крім того, втричі зріс попит на комбучу цього літа у порівнянні з минулим.

Сезонні товари.

Від пекучого сонця користувачі Glovo рятуються сонцезахисними кремами — кількість замовлень цієї категорії виросла у 6 разів. Гігієнічні серветки ж стали замовлять у 2 рази частіше.

Дитячі товари, квіти, зоотовари.

До Дня захисту дітей кількість замовлень у категорії дитячих товарів зросла на 32%.

Цікаві факти

Цікаві факти

Вихід фільму "Barbie" спричинив бум і в застосунку Glovo — у липні, коли стрічка була в прокаті, попит на іграшки цього бренду зріс у 2,5 раза. Це демонструє, як події та тренди можуть впливати на споживчу популярність товарів або категорій.

Цікавою тенденцією є стрімкий розвиток категорії зоотоварів, продажі товарів у якій зросли на 40%. Наразі кожне третє замовлення в категорії «Магазини» стосується саме товарів для домашніх тварин. Також Glovo відзначає, що більшість користувачів, що замовляють зоотовари в застосунку, — власники котиків.

Кожне 8-ме замовлення в застосунку — квіти, а вартість найдорожчого букету в липні перевищила 6 тисяч гривень.

Коли найчастіше замовляють?

Коли замовляють

Коли замовляють

Найспекотніший час для замовлень влітку — з 12 до 14 години та з 18 до 21 години в п’ятницю, суботу та неділю.

Про компанію Glovo

  • Glovo — це технологічна платформа, яка дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет чи продукт у межах міста. Компанія, що заснована у Барселоні, сьогодні працює у понад 1500 містах у 25 країнах світу у Європі, Центральній Азії та Африці.
  • В Україні сервіс Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року і наразі представлений у 35 містах.
Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉