Facebook Pixel

Нова Барбі: як завдяки маркетингу кінопрокат установив рекорд

Фільм «Барбі» (Barbie) став найбільшим дебютом у 2023 році: минулого вікенду у світі зібрано $337 млн за бюджету фільму $145 млн. У ці самі дні фільм «Оппенгеймер» (Oppenheimer) зібрав $174 млн за бюджету $100 млн. Хороші збори повернули оптимізм мережам кінотеатрів, для яких це літо поки що було досить слабким: продаж квитків у США нижчий, ніж торік, попри велику кількість прем'єр.

Фільм «Оппенгеймер» — це історія життя фізика Роберта Оппенгеймера, який був керівником проєкту створення атомної бомби (ядерної зброї) в США. Причини його успіху переважно суто «кіношні»: актори, майстерність режисера, захопливий сценарій. Успіх «Барбі» фактично сконструйований маркетологами. The Page розповідає, як це відбувалося.

Виконавці головних ролей у фільмі «Барбі»: Марго Роббі та Райан Гослінг

Виконавці головних ролей у фільмі «Барбі»: Марго Роббі та Райан Гослінг

Маркетингова компанія, пов'язана з фільмом «Барбі»

Світовий гігант в індустрії іграшок Mattel розраховував, що фільм про Барбі дасть бренду новий імпульс. На створення фільму пішло 4,5 року. Задовго до прем'єри в усьому світі проводилися масштабні маркетингові акції та спільні кампанії з виробниками різних товарів. Рожевим світлом були підсвічені визначні пам'ятки Лондона. «Зайдіть у будь-який магазин одягу цього літа, і ви, найімовірніше, відчуєте вибух рожевого кольору», — пише Reuters.

Вбрання Barbiecore, сфокусоване на фірмовому кольорі ляльки, домінує на модній сцені другий рік поспіль. Є кросівки Барбі, а також рюкзаки, купальники та толстовки. Посипані стразами пляшки для води, неоново-жовті роликові ковзани з рожевими колесами та багато іншого. «Немає куточка земної кулі, якій не став би рожевим», — сказав Річард Діксон, президент і головний операційний директор Mattel.

Дизайнер моди Валентино започаткував рожеву хвилю, одягнувши моделей із ніг до голови в кольори фуксії для показу на подіумі в березні 2022 року. За кілька місяців на фото зняли кінозірку «Барбі» Марго Роббі на знімальному майданчику в яскраво-рожевому комбінезоні в стилі вестерн. Такий стиль став вірусним.

Товари на тему Барбі в магазині канцелярського приладдя Typo

Товари на тему Барбі в магазині канцелярського приладдя Typo

Усе це відбувалося на тлі повернення людей до офісів після скасування ковідних обмежень. «Люди прагнули радості, кольору та нового одягу, щоб знову носити його, і до блискучої привабливості Барбі було легко прив'язатися», – сказала Маделін Хірш, редактор журналу InStyle.

У міру того як стиль набирав популярності, модні журнали вели хроніку знаменитостей в яскравих вбраннях Barbiecore.

Mattel зареєструвала марку Barbiecore у 2022 році й стала партнером дизайнера Balmain, виробника ювелірних виробів Kendra Scott і компанії з виробництва домашнього одягу Barefoot Dreams. Зараз із фільмом пов'язано щонайменше 100 партнерських відносин. Є футболки Barbie за $20 від Old Navy, толстовки за $1550 від Balmain. Рожева ігрова консоль Microsoft X-box міститься всередині триповерхового «будинку мрії» Барбі. Є смак морозива та бургер Барбі з рожевим соусом, який продається в Burger King.

На вечірніх показах у кінотеатрах пропонуються рожеві коктейлі. Гості, що приносять ляльку Барбі чи одягаються, як Барбі чи Кен, безплатно покращують свій попкорн полуничною пудрою та їстівними рожевими блискітками.

Ляльки Барбі на прилавку магазину

Ляльки Барбі на прилавку магазину

Історія ляльки Барбі

Зараз Барбі входить до першої трійки брендів Mattel. Її повне ім'я – Барбара Міллісент Робертс. Її було створено в 1959 році, але за минулі 64 роки компанія її неодноразово «винаходила».

У резюме Барбі приблизно 200 професій: лікар, космонавт, комп'ютерний інженер, генеральний директор і навіть кандидат у президенти. У неї була і є величезна різноманітна компанія друзів, а її лялькові особняки затьмарюють мегамаєтки зірок Голлівуду.

Барбі довгі роки була світлошкірою, стрункою, світловолосою, з дуже вузькою талією, пишними грудьми й балансувала на неймовірно високих підборах.

У 2016 році, зіткнувшись зі зниженням продажів, Mattel створила реалістичніше зображення жіночої ляльки та зробила нові Барбі різноманітнішими на вигляд. Лялька була повторно представлена в чотирьох типах статури та семи відтінках шкіри, з 22 кольорами очей та 24 зачісками. Її прогрес триває з Barbie Fashionistas – різноманітним поданням краси, яке спонукає дітей із розумінням ставитися до фізичних вад людей.

Фільм про Барбі відродив інтерес до колекційних ляльок

Те, що раніше було загадковим хобі, останнім часом стало набагато популярнішим. У секонд-хендах вінтажні ляльки Барбі стали безцінною знахідкою, ціни на ринку предметів колекціонування злетіли, а оцінювачів антикваріату завалили дзвінками нові колекціонери, пише Reuters. Найстарший продавець ляльок Барбі з Флориди Марл Девідсон сказав, що останніми місяцями ціни зросли приблизно на 25%. Його сайт — MarlBe.com — відвідують майже 3 тис. разів на день, що втричі більше ніж зазвичай. «Я ніколи не бачив такого інтересу. Це справді приваблює багато нових дорослих у світ колекціонування Барбі», – сказав Девідсон.

Колекційні ляльки здебільшого коштують приблизно $100, тоді як не колекційні — від $10 до $30. Так звана Барбі «Святий Грааль», перша модель, випущена в 1959 році, продається за тисячі доларів.

Завдяки фільму попит на ляльки Барбі за останній місяць збільшився на 60%, випередивши інші бренди ляльок, які зазвичай популярніші. «Я бачив кілька дуже рідкісних і чудових ляльок для оцінки, яких ми, можливо, не побачили, якби не фільм», — сказав Лорі Вердерамі, мистецтвознавець із 25-річним досвідом роботи оцінювальником антикваріату.

Багато запитів надійшло від людей із невеликим або нульовим досвідом у колекціонуванні ляльок. Наприклад, одна людина купила в комісійному магазині ляльку, ринкова вартість якої перевищує $10 тис. Інша знайшла ляльку, яка багато років пролежала в будинку його матері, – виявилося, що вона коштує $8,5 тис.

Фільм «Барбі», офіційний трейлер (відео)

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉