В Україні у липні 2022 року попит на обігрівачі усіх типів на онлайн-ритейлері Rozetka зріс у 20 разів у порівнянні із аналогічним періодом минулого року.
У компанії це пов'язують із очікуваннями українців на складний опалювальний сезон цього року, пише Сensor.
«Через війну та пов’язані з нею прогнози експертів щодо майбутнього опалювального сезону українці почали готуватися до зими раніше», — заявив директор із маркетингу Rozetka Євген Образок.
Він назвав такий ажіотаж на дану групу товарів посеред літа безпрецедентним для компанії.
Як повідомлялося, не зважаючи на повномасштабне вторгнення ворога, ще у березні 2022 року Rozetka відновила доставку замовлень до відділень «Нової пошти» у тих регіонах, де це було можливо.
Коментарі