Міністерство промисловості і торгівлі РФ і технологічна корпорація «Ростех» обговорюють можливість передачі «Об'єднаній суднобудівній корпорації» (ОСК) феодосійський суднобудівний завод «Море» в анексованому Криму.
Це рішення у відомстві пояснили «необхідністю здійснення єдиної політики в галузі суднобудування в Азово-Чорноморському регіоні». Зараз відбувається вироблення механізму передачі заводу, пише «Коммерсант».
У «Ростех» відзначили, що верф для них є непрофільним активом, але її унікальні компетенції в сфері швидкісного суднобудування потрібно зберігати і розвивати.
Сам завод недозавантажений і вимагає серйозної модернізації. У 2020 році в Рахунковій палаті відзначали, що через санкції на «Морі» не змогли добудувати катер для усунення розливів нафти, якому не вистачало імпортних деталей двигуна.
А ось в ОСК повідомили, що «планують завантажувати завод військовими замовленнями, які підходять для цього майданчика, — тобто йдеться про кораблі і судна третього і четвертого рангу» зі спусковою вагою 1-1,5 тис. тонн. У корпорації бачать і перспективи розвитку на верфі композитного суднобудування.
Нагадаємо, що верф була передана «Ростех» в 2018 році за указом Володимир Путіна.
«Суднобудівний завод «Море» побудували в 1938 році. Судноверф виробляє швидкісні судна і кораблі військового і цивільного призначення з динамічними принципами підтримки: на підводних крилах, на повітряній подушці тощо. Підприємство випускає також прогулянкові яхти і катери з корпусами з алюмінієво-магнієвих сплавів.
Зокрема тут виробляються швидкісні катери типу «Сарган», багатофункціональні водолазні судна, катери-бонопостановщики, а також у кооперації з «Вимпелом» — судна на підводних крилах «Комета».
До анексії Криму, завод належав до структури держконцерну «Укроборонпром».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також