Росія розширила список санкцій проти України. Кількість компаній збільшилася з 75 до 84.
Про це йдеться у відповідній постанові уряду РФ №153 від 11 лютого 2021 року.

Обмежувальні заходи ввели щодо наступних компаній:
- «Донмар»;
- «Краншип»;
- «Максима Метал Сервіс»;
- «Полтавський автоагрегатний завод»;
- «Солар Стальконструкція»;
- «Трансшип»;
- дочірнє підприємство «Трансшип Балк»;
- дочірнє підприємство «Трансшип-Сервіс»;
- Kirgan Holding SA.
Буксирний оператор Donmar («Донмар»), суднобудівний завод «Краншип», стивідорна компанія «Трансшип», а також «Трансшип Балк» і «Трансшип-Сервіс» входять до міжнародної групи морських компаній «Трансшип груп», що працює з 1992 року.
Її бенефіціарним власником є бізнесмен Андрій Іванов.
«Трансшип» працює з такими великими компаніями, як «Каргілл», «Гленкор», «Астон», «Південь Русі», «Луїс Дрейфус», «Газпром», «Мечел», «СУЕК», «Метінвест», «Металоінвест » та ін.
Панамська Kirgan Holding S.A. також пов'язана з групою компаній «Трансшип груп», є правовласником торговельної марки «Краншип» і засновником російського «Краншип» і, за даними російського реєстру судів, «Трансшип» оперує чотирма судами KIRGAN.
Контекст. У грудні 2018 року уряд Росії ввів санкції проти семи українських компаній, серед яких «Укроборонпром» і «Укрспецекспорт», «Державний експортно-імпортний банк України», «Центренерго», «Страхова група «ТАС», транспортно-логістичні організації «Вертикаль» та «Перша логістична компанія».
Також у лютому РФ розширила список забороненої для імпорту української залізничної продукції. Зокрема, заборонено імпорт осей для коліс діаметром 710 мм і більше, колісних пар, коліс діаметром 710 мм і більше, і заготовок для таких коліс.
Крім того, заборонено імпорт бічних рам візків вантажних вагонів і надресорних балок.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також