Ringostat вбудував ШІ у свою АТС — Ringostat
Платформа колтрекінгу, телефонії та наскрізної аналітики Ringostat вбудувала штучний інтелект у свою автоматичну телефонну станцію. Вона стала першою українською телефонією зі штучним інтелектом, йдеться у пресрелізі компанії.
Ringostat повноцінно інтегрував ШІ в інтерфейс. Тепер українські компанії можуть випробувати нововведення на власних проєктах. Безкоштовно можна проаналізувати 100-200 розмов з клієнтами.
«Раніше наші керівники та куратори витрачали в середньому пів години на аналіз розмови, що тривала 7-13 хвилин. Окрім безпосереднього прослуховування, треба було дати рекомендації співробітнику, як покращити роботу. Зараз нам в цьому всьому допомагає ШІ», — каже CVO і засновник Ringostat Олександр Максименюк.
Штучний інтелект має допомогти бізнесу якісніше опрацьовувати дзвінки. Від квітня ШІ проаналізував вже понад 8,2 тисячі дзвінків загальною тривалістю понад 510 годин. Це зекономило керівнику щонайменше 70 робочих днів.