Українські жінки-підприємниці, які ведуть підприємницьку діяльність під час активних воєнних дій, можуть подати заявку на конкурс «Створено жінками — 2024» від Франко-української торгово-промислової палати до 24 березня.
Переможниця премії отримає 150 тис. грн. на розвиток власної справи, членство у Франко-українській торгово-промисловій палаті та поїздку в Париж, а всі фіналістки — грошові призи, консультаційну підтримку від компаній-партнерів.
Конкурс «Створено жінками» проводиться вже вшосте
З 2019 року участь у конкурсі взяло 700 українських підприємниць, близько 30 стали переможницями й отримали майже 1 млн грн на розвиток свого бізнесу.
Переможницею конкурсу 2023 стала Дарія Корнійчук, власниця першого в Україні бренду з виробництва повного циклу ефірних олій та гідролатів Aroma Fields, отримала 150 тис. грн, які спрямувала на міжнародні сертифікати для власної продукції.
Сфери діяльності конкурсанток:
- освіта;
- медицина;
- створення ефірних олій та натуральної косметики;
- виробництво харчів;
- очищення води;
- сміттєпереробні станції;
- кіностудії;
- виготовлення меблів;
- розроблення настільних ігор тощо.
Директорка Франко-української торгово-промислової палати Мод Жозеф повідомила, що українські жінки не лише зі зброєю в руках боронять країну, а й упевнено керують бізнесом у тилу.
«З лютого 2023 року кожен другий новий ФОП в Україні відкрили жінки. Найбільша кількість підприємниць зросла восени – так, на жінок припадає 60% нових ФОПів. У 2021 році справи, відкриті жінками, становили 49% від загальної кількості нових бізнесів», – додала вона.
Згідно з дослідженнями, з початком повномасштабного вторгнення 95% бізнесів, що належать жінкам, відчули негативний вплив.
Що стало головними викликами для бізнесу?
- Наслідки стихійних лих та пандемій, проблеми виходу на міжнародний ринок та нестабільні економічні умови в Україні, спричинені війною – 40%
- Зменшення кількості клієнтів – 26%
- Призупинили діяльність – 18%
- Зменшилася кількість замовлень – 12%
Яка кількість бізнесів зазнали прямих збитків?
- п'ята частина — до 100 тис. грн;
- 47% — від 100 тис. до 1 млн грн;
- 20% — від 1 до 5 мільйонів грн;
- 13% жіночих бізнесів зазнали збитків більше ніж на 5 млн грн.
Хоча кількість нових ФОПів, очолюваних жінками, стрімко зростає, частка жінок-директорів компаній росте не так швидко. У 2022 році цей показник сягнув 28%, а в 2023 році трохи зріс — до 31%.
Заявки на премію приймаються до 24 березня
Як подати заявку на конкурс?
1) заповнити анкету на сайті https://womanccifu.com/
2) додати наступні файли:
- презентацію про себе (досвід роботи, основні досягнення, проєкт розвитку і бізнес-план на 3 роки). Обмеження — максимум 12 сторінок у форматі ppt;
- коротке відео на 2-3 хвилини про свою компанію та проєкт;
- офіційний реєстраційний документ. Зауважте, бізнес має бути працюючим — не новоствореним!
3) по закінченню реєстрації файли буде розглянуто професійним журі, яке відбере 10 фіналісток. Фіналістки будуть запрошені на онлайн-інтерв’ю із журі, після чого журі визначить переможниць.
Журі розглядатиме заявку за такими критеріями:
- оригінальність та обґрунтування проєкту;
- стратегічне мислення та якість бізнес-плану;
- якість презентації.
Ті учасниці, які наберуть найбільшу кількість балів, пройдуть до наступного туру — співбесід з журі.
Крім головного призу, для фіналісток передбачені спеціальні призи Франко-української торгово-промислової палати: спонсори-члени палати виділяють від 25 тис. до 100 тис. грн.
Хто брав участь у конкурсі у минулі роки:
- Gunia Project,
- Have a rest,
- Vesna,
- No Waste Ukraine,
- школа французької мови Musique de Langue,
- меблева компанія Maven Group,
- FoodEx,
- Mary Ballet Kyiv,
- ТМ Smakuli,
- ТМ «Раненько» та багато інших.
Що відомо про Франко-українську торгово-промислову палату (CCIFU):
Франко-українську торгово-промислову палату заснували у 1994 році. Наразі під егідою CCIFU діють близько 150 французьких компаній, а також підприємств під французьким управлінням: від малого й середнього бізнесу до великих міжнародних груп.
Головною метою органу є розвиток торговельних відносин між Україною і Францією.
Сила партнерської мережі палати полягає у взаємодоповнюваності напрямків бізнесу, налагоджених ділових зв'язках з владою країни, а також у постійній співпраці з Посольством Франції.