Фото: ТСН
З 22 листопада по 31 грудня, за 6,5 тижнів роботи нової Державної митної служби (ДМС) в середньому надходило 25 скарг в день. Про це повідомив в Facebook керівник ДМС Максим Нефьодов.
Майже на всі скарги надано відповідь. «Поки ми не можемо визначити, наскільки відповідь задовольнила скаржника, але машина працює, – вважає Нефьодов. – 240 скарг надійшли через веб-портал, 730 – через урядовий контакт-центр. Інтернет поки програє «ламповим» технологіями, так як вимагає від заявника мати ЕЦП».
Але і можливостей електронний кабінет надає більше: історія, документи, статус скарги – про це нагадав керівник ДМС.
Додатково
У структурі ДМС буде 16 регіональних митниць замість колишніх 26. До вересня 2020 року Держмитслужба буде перетворена в одну юридичну особу. Завдяки цьому оформляти товар можна буде не при в'їзді в країну, а на будь-який з митниць.
До 17 січня будуть прийматися документи претендентів для участі в конкурсах на посади керівників Одеської та Поліської митниць.
Нефьодов каже, що цифрова трансформація митниці є одним з його пріоритетів. Через півроку почнуть працювати системи управління ризиками та бізнес-аналітики – портал відкритих даних і автоматичні сервіси для взаємодії з базами інших країн.