Електричні аеротаксі ще не стали реальністю, але безліч добре фінансованих стартапів намагаються це змінити. Головний із них — електрична авіаційна компанія Joby Aviation, якій наразі вдалося здійснити найтриваліший випробувальний політ прототипа літака на відстань понад 150 миль без підзарядки.
Прототип провів у повітрі понад 1 годину 17 хвилин і подолав 154,6 милі (248,8 км) на одному заряді батареї, рухаючись заздалегідь визначеним маршрутом. Замість того щоб здійснити політ між двома точками, літак Joby 11 разів описав 14-мильне коло.

Примітно, що компанія використовує наявні в продажу літій-іонні акумулятори, адаптовані для авіаперельотів. Команду, яка розробляє енергетичну систему Joby, очолює Джон Вагнер — керівник відділу силових агрегатів і електроніки, який раніше керував розробленням акумуляторів у Tesla.
Новий транспортний засіб піднімається, як гвинтокрил, а літає, як літак, але набагато тихіше за них обох. Його планують запустити для перевезення людей між містами США у 2024 році. У салоні можуть перебувати пілот і четверо пасажирів, зліт і посадка будуть вертикальними, а швидкість становитиме до 320 км на годину.
Joby — один зі стартапів, які прагнуть зробити електричні повітряні подорожі реальністю для середнього американця. На вебсайті компанії є графік, який показує можливу поїздку з аеропорту Лос-Анджелеса до Ньюпорт-Біч, яка б тривала понад годину на машині й лише 15 хвилин із Joby.
Додатково. Joby Aviation — аерокосмічна компанія з венчурним капіталом, що розробляє електричний літак із вертикальним зльотом і посадкою (eVTOL). Компанію було засновано у 2009 році. Її штаб-квартира розташована в Санта-Крус, Каліфорнія, її офіси також є в Сан-Карлосі та Марині (Каліфорнія) і Мюнхені (Німеччина).
Над проєктами eVTOL також працюють Lilium із Німеччини, SkyDrive з Японії та Wisk — спільне підприємство Boeing Co. і Kitty Hawk Corp.
У Morgan Stanley припускають, що ринок автономних автомобілів, що літають, сягне $1,5 — 2,9 трлн до 2040 року.