Німецький стартап Lilium зі створення літаючих таксі зібрав $240 млн від інвесторів на чолі з китайською технологічною групою Tencent. Зібрані кошти використають для підготовки до виробництва п'ятимісного електромобіля, який працює на 36 вентиляторах. Компанія планує запустити таке таксі у місто до 2025 року.
Минулої осені стартап намагався залучити $500 млн, однак через проблеми груп, як-от WeWork, та через невизначений інвестклімат на фоні пандемії коронавірусу COVID-19 ускладнили збір коштів для стартапів, повідомили у компанії.
Співзасновник та виконавчий директор Lilium Даніель Віганд зазначив, що у компанії дуже раді, що їм вдалося закрити раунд зборів інвестицій до початку кризи.

З моменту заснування у 2015 році стартап залучив $340 млн. Останній раунд залучення коштів підняв вартість компанії до $750 млн—$1 млрд.
Lilium має на меті створити флоти літаків та надавати послуги повітряного таксі на замовлення між містами. Компанія розробляє літальний апарат, що має закріплені крила з вентиляторами, які можуть нахилятися вниз для вертикального зльоту, а потім вперед для польоту.
Компанія має намір почати виробництво літаків для сертифікації близько 2023 року, що допоможе розпочати масштабне виробництво. Регулятори по всьому світу активно працюють, щоб встановити правила сертифікації транспортних засобів для міського повітряного руху, і літаки Lilium будуть розроблені відповідно до цих стандартів безпеки, повідомили у компанії.
Контекст. Американська корпорація Boeing та американський виробник електричних літаків Kitty Hawk Corporation минулого року оголосили про стратегічне партнерство. Boeing цікавлять технології створення компактних міських авіатаксі, що працюють на електричних двигунах. А каліфорнійська Kitty Hawk має інноваційні розробки аеромобільних транспортних систем для міст.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!