Мобільний банк Мonobank зареєстрував дві торгові марки із зображенням доброго і злого кота.
Обидва коти отримали охоронні документи у чотирьох класах: 9 — обладнання для обробки інформації, 35 — реклама, 36 — фінансові операцій, 42 – наукові і технологічні послуги, пише LIGA.net з посиланням на «Укрпатент».

«Кіт, який «живе в нашій програмі», — це дуже важливий фактор нашого зростання», — розповідав в інтерв'ю виданню співзасновник банку та нинішній міністр Кабміну Дмитро Дубілет.


На його думку, коти краще продають в інтернеті, ніж собаки. Якщо зайти на Google Trends, то, найімовірніше, коти там будуть займати перше місце. А папуги і до п'ятірки не потраплять.
Контекст
- Міжнародна консалтингова компанія McKinsey у своєму щорічному огляді банківського ринку, опублікованому 21 жовтня, заявила, що більшість банків в світі не переживуть економічну кризу. Українським банкам теж варто прислухатися до цього застереження, вважають експерти.
- У жовтні Мобільний банк Monobank оголосив про старт випуску перших в Україні карт без номера, СVV2 та терміну дії. Клієнт зможе сам вибрати, яку карту отримувати – з усією інформацією або тільки з прізвищем власника.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!