Facebook Pixel

Клієнти українських банків відмовляються від відділень під час сплати платежів — дані Приватбанку

Торік майже 97% клієнтів державного Приватбанку сплачували комуналку та інші платежі онлайн через цифрові канали.

Про це пише пресслужба банку з посиланням на члена правління Приватбанку з питань роздрібного бізнесу Дмитра Мусієнка.

Він уточнив, що 70% клієнтів у 2022 році робили платежі в смартфоні та мобільному застосунку «Приват24», ще 18,5% клієнтів — у вебверсії «Приват24».

Quote«За допомогою терміналів самообслуговування Приватбанку роблять платежі 3,7% клієнтів, понад 3% користуються сервісом регулярних платежів, 2% — іншими цифровими сервісами. У відділеннях Приватбанку, за даними статистики 2022 року, платежі здійснюють лише 3,3% клієнтів», — додав він.

Загалом минулого року клієнти Приватбанку здійснили через банк понад 670 млн комунальних та інших платежів на загальну суму більш як 560 млрд грн.

Подякувати 🎉