Торік майже 97% клієнтів державного Приватбанку сплачували комуналку та інші платежі онлайн через цифрові канали.
Про це пише пресслужба банку з посиланням на члена правління Приватбанку з питань роздрібного бізнесу Дмитра Мусієнка.
Він уточнив, що 70% клієнтів у 2022 році робили платежі в смартфоні та мобільному застосунку «Приват24», ще 18,5% клієнтів — у вебверсії «Приват24».
«За допомогою терміналів самообслуговування Приватбанку роблять платежі 3,7% клієнтів, понад 3% користуються сервісом регулярних платежів, 2% — іншими цифровими сервісами. У відділеннях Приватбанку, за даними статистики 2022 року, платежі здійснюють лише 3,3% клієнтів», — додав він.
Загалом минулого року клієнти Приватбанку здійснили через банк понад 670 млн комунальних та інших платежів на загальну суму більш як 560 млрд грн.
Підписуйтеся
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Подякувати 🎉
50 UAH
150 UAH
500 UAH
1000 UAH
3000 UAH
5000 UAH
Теги
Читайте також
ТОП-5 Новин
ТОП-5 Новин