Приватбанк завершив 2022 рік із чистим прибутком 30,25 млрд грн в умовах воєнного стану в Україні. Це попередні дані — до підтвердження річної фінансової звітності банку зовнішнім аудитором, повідомила пресслужба Приватбанку.
«Результат роботи банку свідчить про його ефективність, стресостійкість, гнучкість і адаптивність», — підкреслили у фінустанові.
Банк забезпечив безперебійну роботу електронних сервісів, мережі відділень і банкоматів у всіх населених пунктах, де не було прямої воєнної загрози.
З понад 1200 відділень щодня впродовж війни відкривалося в середньому 80%. Також банк зумів протягом року відновити більш як 80% мережі банкоматів і POS-терміналів.
На початку повномасштабної війни за стислий час банк забезпечив перенесення даних у хмарний сервіс міжнародного оператора.
У 2022 році Приватбанк отримав понад 150 тис. нових клієнтів. Він тимчасово запроваджував кредитні канікули, скасовував відсотки за кредитами на картках, комісії для торгових підприємств і за зняття готівки, а також комісії на більшість видів платежів.
Протягом 2022 року банк видав 23,8 млрд грн кредитів малому та середньому бізнесу, що зумовило збільшення кредитного портфеля юридичних осіб після вирахування резервів на 58%.
Для покриття підвищених кредитних ризиків за умов війни у 2022 році Приватбанк сформував понад 14,5 млрд грн резервів. Додаткові резерви було сформовано під очікувані збитки внаслідок бойових дій, зокрема, від втрати готівки та інших активів через руйнування приміщень і банкоматів.
В умовах зростання інфляції витрати зросли лише на 5% (0,9 млрд грн).
Нагадаємо: за даними Opendatabot, у січні — жовтні 2022 року прибуток українських банків скоротився проти минулого року більш як уп'ятеро. Найприбутковішим залишався Приватбанк — 17,8 млрд грн, або 59% прибутку всіх банків.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!