Клієнти Приватбанку іноді стикаються з проблемами щодо використання кредитних коштів. Банк може заборонити переказувати кредитні кошти або знімати готівку.
Одну з таких скарг клієнта фінустанови опублікував портал Мінфін.
Заборонити використовувати кредитні кошти можуть у тому разі, якщо банку здається, що проведені операції можуть бути з високим ризиком або клієнт має проблеми з погашенням боргу.
Приватбанк без попередження обмежив клієнту використання кредитних коштів, а саме — зняття готівки та переказ грошей на іншу картку. Людина це зрозуміла лише тоді, коли не змогла переказати гроші. Після цього клієнт звернувся до фінустанови з проханням пояснити, чому саме банк запровадив такі обмеження.
«Прострочень у мене ніколи не було, кредитна історія – ідеальна», – говорить він.
Після звернення клієнт отримав відповідь, що фінустанова постійно переглядає як умови використання кредитних коштів, так і розмір кредитного ліміту з огяду на сотні показників.
«Кредитна історія також враховується, проте це не єдиний і не головний чинник, адже кожен із показників має свою вагу й впливає на кінцеве рішення. Після зняття такого обмеження банк надсилає повідомлення», – відповіли в Приватбанку.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!