Агробарон Косюк придбав 20% онлайн-ресторану Foodz Ukraine

Агроіндустріальний холдинг МХП інвестував в розвиток онлайн-ресторанів Food tech стартапу Foodz Ukraine.

Контроль за Foodz залишився у засновників Дениса і Яни Кривенко. МХП отримав близько 20% компанії. Суму угоди сторони не розголошують, повідомляє «Економічна Правда».

«В рамках співпраці відбулося два раунди інвестицій. На етапі тестування гіпотез ми переконалися, що бізнес-модель працює. Далі ми відстежували зростання кількості замовлень і провели другий транш фінансування компанії. МХП прагне поглиблювати відносини з ресторанним бізнесом і наблизити компанію безпосередньо до споживача. Ми переконані, що бізнес в форматі dark kitchen, який зараз активно зростає в усьому світі, має перспективи в Україні», — прокоментував радник голови правління МХП Дмитро Зозуля.

МХП допомагає молодому бізнесу не тільки грошима, а й експертною допомогою в питаннях розвитку.

«Наш фокус на даному етапі розвитку зосереджений на зростанні клієнтської бази і кількості замовлень, налаштування системи поставок і вдосконаленні ІТ-інфраструктури», — зазначив генеральний директор Foodz Ukraine Денис Кривенко.

Компанія Foodz розвиває мережу онлайн-ресторанів в Києві з початку 2020 року. Зараз в мережі Foodz працює 15 кухонь в столиці. Серед них десять власних і п'ять в партнерстві з Glovo. З початку 2020 року в Foodz інвестовано понад $2 млн.

У 2020 році обсяг продажів компанії досяг 35 млн грн. Зараз в Foodz працює понад 220 співробітників, а під її управлінням перебувають 12 брендів ресторанів: Greenbar Cafe, Супчик Салатик, Шанхайський Кот, Chackmak Doner, PokeOke і інші.

Читати на The Page