Facebook Pixel

Київ закупить автобусів на 50 млн євро

Столиця згідно «Стратегії розвитку Києва до 2025 року» планує купити на умовах лізингу 200 автобусів на суму 50,7 млн євро, однак це швидше за все будуть екологічно брудні автобуси на дизельних двигунах.

Відповідний проект «Про дозвіл комунальному підприємству «Київпастранс» на придбання автобусів на умовах лізингу» підтримала постійна комісія Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку, повідомляє прес-служба Київради.

Міський автопарк планується оновити шляхом закупівлі 120 одиниць автобусів довжиною не менше 12 метрів, і ще 80 одиниць, довжиною 18,5 метра. Термін лізингу — 36 місяців з дати підписання першого акту прийому-передачі, але не пізніше 31 грудня 2023 року.

«Вартість лізингу — 50,7 млн євро. За ці кошти Київ придбає сучасні автобуси, повністю пристосовані для обслуговування всіх верств населення. Частка низького рівня підлоги 100%. Салони і кабіни обладнані кондиціонерами, відповідність екологічним стандартам не нижче EURO-5», — зазначив голова постійної комісії Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку Андрій Странніков.

CEO «Оператора ГТС України» Сергій Макогон вважає, що це, швидше за все, будуть екологічно брудні автобуси на дизельних двигунах. «Схоже, що КМДА збирається купити таки дизельні автобуси, від закупівлі яких вже відмовилися європейські міста на користь більш екологічно чистих автобусів (електробуси, гібриди і автобуси на метані)», — написав він у себе в facebook.

За його словами, метан відповідає стандарту Євро-6 і має в рази нижчі викиди шкідливих речовин в атмосферу. Зокрема, двигуни на метані викидають в атмосферу в два рази менше оксидів азоту, в 10 разів менше чадного газу і в три рази менше оксидів вуглецю, ніж автомобілі з бензиновими двигунами. Також не має викидів сажі, свинцю і сірки. Використання метану забезпечує в дев'ять разів меншу задимленість навколишнього повітря.

Раніше мер Києва Віталій Кличко повідомляв, що Київ закупить 273 автобуса в 2020 році.

Контекст. На даний момент зношення автобусного парку «Київпастрансу» становить 75%, а згідно зі Стратегією розвитку Києва, ця цифра не повинна перевищувати 25%. За період 2018-2019 років було придбано лише 9 автобусів великої та особливо великої місткості. В даний час щодня на транспортні маршрути столиці виходять 353 автобусів «Київпастрансу».

Подякувати 🎉