Фото: ЦТС
Новий керівник «Укрзалізниці» (УЗ) Желько Марчек хоче відсторонити від управління регіональним філіалом «Південно-Західна залізниця» її керівника Григорія Бевза. Про це повідомила «Економічна правда» з посиланням на джерела в УЗ.
«Новий керівник УЗ хоче звільнити Бевза, але той добровільно, звичайно ж, не йде. Тому його на місяць відправили у відрядження в Стрий. А потім його, швидше за все ще на місяць відправлять, щоб він не міг нічого робити», – розповів один з джерел.
Згідно із законодавством, термін відрядження в межах України не може перевищувати 30 діб.
За словами іншого джерела, Бевза відправили в місячну відрядження на Стрийський вагоноремонтний завод «вирішувати виробничі питання».
Григорій Бевз очолив Південно-Західну залізницю влітку 2017 року.
Під час роботи на посаді він продовжував залишатися співвласником підприємства "Дослідно-механічний завод "Карпати", яке займається виготовленням вагонів.
У 2018 році він був звільнений за власним бажанням. Як повідомляли в УЗ, з ним були проведені всі розрахунки і претензій до компанії у Бевза не було.
Проте в день звільнення Бевз відкликав свою заяву і оскаржив рішення про звільнення у судовому порядку.
Суд першої інстанції в задоволенні позову відмовив. Однак Вінницький апеляційний суд у грудні 2018 року відновив Бевза на посаді. Верховний суд касаційну скаргу УЗ не задовольнив. 11 грудня 2019 року Бевз був відновлений на посаді директора Південно-Західної залізниці.
Поки йшли суди, Бевз працював у Держфіскальній службі: з березня 2018-го – директором підприємства «Сервісно-видавничий центр», а з листопада 2018-го – начальником управління закупівель ГФС.
У грудні минулого року керівництво служби воєнізованої охорони Південно-Західної залізниці звернулося з листом до прем'єр-міністра Олексія Гончарука та голові наглядової ради УЗ Шевки Аджунера з проханням усунути Бевза і відреагувати на його погрози в адресу керівництва служби.
Додатково
Директор Донецького регіонального філіалу УЗ Сергій Бугаєв звільнений за «організацію протиправної схеми поборів з учасників тендерних закупівель, а також залучення до проведення закупівель сумнівних підприємств і родичів».
Як стало відомо The Page від джерела у великої експортної компанії, за останні чотири тижні в Україні склався штучний дефіцит рухомого складу, що виник з вини УЗ.
УЗ на переговорної процедурі закупівлі газу відкинула ряд дешевих пропозицій і вирішила укласти угоди на суму 200 млн грн з компанією зятя Злочевського «Укргазресурс» Андрієм Кучковым і підприємством «Благогаззбут», яке до цього вже фігурувало у скандальній справі УЗ.