Інформація в мережі «змушувала» здійснювати покупки 78% українців — дослідження Google

77% користувачів шукають в Google інформацію про купівлю, яку вони планують зробити у фізичному або онлайн-магазині. Про це йдеться в результатах дослідження консалтингової компанії Ipsos на замовлення Google.

Як ще українці шукають товар в інтернеті?

Населення нашої країни використовує Google для пошуку інформації і рекомендацій частіше, ніж інші джерела:

  • 73% вивчають або шукають новий бренд;
  • 72% цікавляться новинками;
  • 68% заходять в Google за корисними рекомендаціями;
  • 66% шукають продукт, який десь побачили;
  • 65% шукають найбільш підходящий для своїх потреб варіант.

Інфографіка: Google

При цьому, дослідники з'ясували, що 69% оффлайн-покупців використовували свій смартфон для того, щоб знайти інформацію про товар або здійснити покупку, а 66% онлайн-покупців за останній тиждень здійснили покупку за допомогою смартфона.

Також, згідно з дослідженням, вивчення оглядів продуктів перед покупкою є важливим для українців. 74% респондентів читають або дивляться огляди товарів, якими цікавляться, а 37% оффлайн-покупців використовували онлайн-огляди перед тим, як іти у магазин. Перед походом у магазин 69% покупців перевіряли наявність у ньому товару онлайн.

Інфографіка: Google

Як українці обирають магазин, в якому збираються купити товар

  • 67% – відзначають важливість інформації про продукт/фотографії;
  • 66% – репутацію магазину;
  • 65% – асортимент і різноманітність товару.

Інфографіка: Google


Дослідження проводилося з 1 по 12 березня 2019 року консалтинговою компанією Ipsos на замовлення Google. Респондентів опитували у 28 країнах, включаючи Україну. Опитування проводили серед українців старше 18 років, які здійснили покупку за останній тиждень.

Читати на The Page