77% користувачів шукають в Google інформацію про купівлю, яку вони планують зробити у фізичному або онлайн-магазині. Про це йдеться в результатах дослідження консалтингової компанії Ipsos на замовлення Google.
Як ще українці шукають товар в інтернеті?
Населення нашої країни використовує Google для пошуку інформації і рекомендацій частіше, ніж інші джерела:
- 73% вивчають або шукають новий бренд;
- 72% цікавляться новинками;
- 68% заходять в Google за корисними рекомендаціями;
- 66% шукають продукт, який десь побачили;
- 65% шукають найбільш підходящий для своїх потреб варіант.

Інфографіка: Google
При цьому, дослідники з'ясували, що 69% оффлайн-покупців використовували свій смартфон для того, щоб знайти інформацію про товар або здійснити покупку, а 66% онлайн-покупців за останній тиждень здійснили покупку за допомогою смартфона.
Також, згідно з дослідженням, вивчення оглядів продуктів перед покупкою є важливим для українців. 74% респондентів читають або дивляться огляди товарів, якими цікавляться, а 37% оффлайн-покупців використовували онлайн-огляди перед тим, як іти у магазин. Перед походом у магазин 69% покупців перевіряли наявність у ньому товару онлайн.

Інфографіка: Google
Як українці обирають магазин, в якому збираються купити товар
- 67% – відзначають важливість інформації про продукт/фотографії;
- 66% – репутацію магазину;
- 65% – асортимент і різноманітність товару.

Інфографіка: Google
Дослідження проводилося з 1 по 12 березня 2019 року консалтинговою компанією Ipsos на замовлення Google. Респондентів опитували у 28 країнах, включаючи Україну. Опитування проводили серед українців старше 18 років, які здійснили покупку за останній тиждень.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також