E-commerce платформа Goodex придбала онлайн-магазин FoodLogistic

Український e-commerce проєкт Goodex придбав онлайн-магазин FoodLogistic, що, як вважається, призведе до зниження порогової суми для безоплатного доставлення та покращення сервісу.

Сума угоди не розголошується, повідомляє AIN.UA.

Унаслідок операції Goodex отримав базу, у якій 4 тис. клієнтів сегменту VIP із середнім чеком 2500 грн. Також було придбано такі нематеріальні активи, як-от торгова марка FoodLogistic, мобільний застосунок, сайт і соціальні мережі.

Goodex планує й надалі збільшувати капіталізацію компанії та кількість замовлень. Компанія визначила першу мету: збільшення маржинальності бізнесу з 25 до 35%.

«Придбання FoodLogistic також дасть змогу зробити пакування продуктів екологічнішим. Сьогодні ми активно зростаємо, є клієнтська база на 21 тис. людей, і ми не плануємо зупинятися на цьому», — розповідає Владислав Савченко, засновник Goodex.

Goodex створено засновником компанії Powercode навесні 2020 року під вивіскою Foodex24. У вересні 2021 року компанія заявила про купівлю сервісу Fresh Food за $300 тис. і перейменування бренду на Goodex. У грудні 2021 року доставлення продуктів Goodex є доступним у Києві та Вінниці. З весни 2021 року запущено супермаркет і систему дарксторів у польському місті Бидгощ під брендом Foodex24.

В асортименті Goodex — понад 5,5 тис. найменувань товарів на власних складах площею приблизно 1200 кв. м. У листопаді 2021 року оборот склав майже $700 тис., компанія приймає приблизно 400 заявок на доставлення на день із середнім чеком 1700 грн. До кінця 2021 року Goodex планує досягти 500 замовлень щодня.

FoodLogistic — онлайн-магазин і сервіс доставлення vip-продуктів, запущений Євгеном Островим навесні 2020 року. До поглинання Goodex компанія працювала в Києві та області. Асортимент FoodLogistic включав продукти преміумякості — від японської яловичини до морепродуктів.

Читати на The Page