Чистий прибуток французького виробника продуктів харчування Danone 2019 року скоротився до 1,9 млрд євро, що майже на 18% менше, ніж 2018 року. Згідно з консенсус-прогнозом Bloomberg, прибуток мав становити майже 2,5 млрд євро. Також компанія повідомила, що спалах китайського коронавірусу призведе до втрати 100 млн євро ($109 млн) у першому кварталі 2020 року і передусім вдарить по бізнесу компанії в Китаї.
Згідно з даними компанії, об'єм продажів склав майже 25,3 млрд євро, рівень зіставних продажів (LfL) виріс на 2,6%. Зокрема, в четвертому кварталі продажі зросли до 6,24 млрд євро, або на 4,1%. Цього року Danone очікує зростання LfL-виторгу на 2-4%.
Рентабельність поточного бізнесу, згідно з очікуваннями компанії, має скласти понад 15% — 2019 року цей показник становив 15,2%. Також компанія прогнозує зростання LfL-продажів на 3-5% у середньостроковій перспективі.
Попередній прогноз передбачав зростання продажів на 4-5%, а операційну маржу — понад 16%. Розмір дивідендів Danone минулого року склав трохи більше 2 євро на акцію, 2018 року — майже 2 євро.
Контекст. В Україні продукція компанії Danone представлена торговими марками Activia, Actimel, Nutrilon, Evian (вода), «Даніссімо», «Біобаланс», «Растішка» та «Простоквашино».
Вплив епідемії коронавірусу на економіку поки що відчувається переважно в країнах Азії. В Японії спостерігається найбільше за сім років скорочення обсягів виробництва. У Китаї в першій половині лютого на 92% впали продажі автомобілів, скорочується обсяг торгових операцій, а фінансовий сектор потребує термінової підтримки.
Проте вірус торкнувся й інших країн. Зокрема, німецькі виробники спортивних товарів Adidas і Puma повідомили про падіння продажів на тлі спалаху коронавірусу.